عضو شاخص جبهه پایداری به آریا اعلام کرد: حمایت از سعید جلیلی به جای حدادعادل در انتخابات ریاست جمهوری

  خبرگزاری آریا- جبهه پایداری از کاندیداتوری حداد عادل حمایت نمی کند .
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو جبهه پایداری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آریا با تأکید بر این مطلب که کاندیداتوری سعید جلیلی از یک سال قبل در بین مردم مطرح است، گفت: از آنجایی که سعید جلیلی نیروی  جوان و کارآمدی است لذا می تواند کاندیدای خوبی برای ریاست جمهوری یازدهم باشد.
وی افزود: در حقیقت سعید جلیلی در تمامی ابعاد گزینه ای مناسبی است و امتحان خوبی را در جوانی و در مسئولیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پس داده است، در واقع جلیلی یک چهره شناخته در سطح بین الملل است از این رو می تواند کاندیدای مورد نظر جوانها، مردم و گروههای سیاسی باشد.
وی تاکید کرد: اینکه جلیلی از سوی کدام طیف و تشکل اصولگرایی معرفی شود فرقی نمی کند اما قطعاً کاندیداتوری ایشان مثبت است.
عضو جبهه پایداری تصریح کرد: به عقیده من جلیلی کاندیدای مناسبی برای ریاست جمهوری است لذا پس از نظرخواهی هم طیفان می توانم اظهار نظر کنم که آیا از ایشان حمایت گروهی می کنیم یا خیر.
کوثری درباره حمایت جبهه پایداری از کاندیداتوری حداد عادل خاطرنشان کرد: من بعید می دانم جبهه پایداری از حداد عادل حمایت کند زیرا در انتخابات ریاست مجلس هم درجبهه متحد و هم جبهه پایداری از حداد عادل حمایت کردیم اما در نتیجه دیدیم لاریجانی رئیس مجلس شداز این رو  بعید می دانم جبهه پایداری در بحث ریاست جمهوری از حداد عادل حمایت کند و این اقدام را انجام دهد که ایشان را به عنوان نامزد انتخاباتی خود معرفی کند.
نماینده مردم تهران فعالیت انتخاباتی اصلاح طلبان را نیز منوط به رابطه نداشتن کاندیداهای این طیف با جریان فتنه دانست و گفت: اگر اصلاح طلبان کاندیداهایی معرفی کنند که هیچ ارتباطی با جریان فتنه نداشته باشند و از سوی شورای نگهبان هم تایید صلاحیت شوند  باید  ببینیم  نظر مردم درباره آنها چیست و چرا برخی از این افراد در جریان فتنه اعلام برایت نکرده اند.
وی اظهار داشت: این مردم هستند که باید نظر دهند و نسبت به کاندیداها اقبال نشان دهند البته اگر از سوی اصولگرایان افرادی کاندیدا شوند نامزدی آنها و حمایت اصلاح طلبان از آنها بلامانع است.
کوثری با تاکید بر این مطلب که در بین عبدالله نوری و خاتمی اختلاف نظر شدیدی وجود دارد، تصریح کرد: عبدالله نوری که به هیچ وجه مورد قبول واقع نمی شود چون سابقه مشخصی دارند اما خاتمی هم باید به صورت شفاف از جریان فتنه اعلام برایت کند زیرا خاتمی جزیی از سران فتنه است لذا باید با اعلام برایت اشتباه خود را جبران کند.
عضو جبهه پایداری کاندیداتوری ناطق نوری را نیز از سوی اصولگرایان و اصلاح طلبان ممکن دانست و تأکید کرد:هر چند باید دید نظر مردم درباره ناطق نوری چیست؟ زیرا با رای مردم افراد انتخاب می شوند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.