عضو ارشد جبهه پایداری در تایید گزارش آریا: کوچک زاده از حمله ما به جریان انحرافی ناراحت می شد/ کاندیدای طیف ما جلیلی است

خبرگزاری آریا- یک عضو ارشد جبهه پایداری به گزارش روزگذشته خبرگزاری آریا واکنش نشان داده است.
به گزارش آریا ، علی محمد بزرگواری در گفتگو با روزنامه اعتماد به صورت تلویحی وجود اختلاف نظر در میان دوطیف جبهه پیاداری را تایید کرده . متن کامل این مصاحبه در ادامه می آید:

یکی از خبرگزاری‌ها از انشعاب جبهه پایداری به شاخه قم و شاخه تهران خبر داده است
.

نه، این‌طور نیست. من تکذیب می‌کنم و اصلا تا حالا چنین بحثی مطرح نبوده است.

اما این طور که در برخی خبرها آمده ظاهرا قرار است شاخه قم جبهه پایداری از کاندیداتوری حدادعادل و سعید جلیلی حمایت کنند و شاخه تهران این جبهه از کاندیداتوری غلامحسین الهام.

اصلا چنین مسائلی تاکنون در جبهه پایداری مطرح نشده است.

اما ظاهرا گفته شده نزدیکان آیت‌الله مصباح در جبهه پایداری گفته‌اند که نمی‌توانند با جریان حامی دولت به هدایت رحیم مشایی کاندیدای واحدی در انتخابات آینده داشته باشند.

نظر ما هم نظر آیت‌الله مصباح است. اصلا فلسفه به وجود آمدن جبهه پایداری مشخص شدن مرز اصولگرایان با جریان انحرافی بود و ما هم هیچ‌گاه حاضر نیستیم که از کاندیدایی که آنها بخواهند علم کنند حمایت کنیم.

پس شما به شاخه آقاتهرانی، حدادعادل و سقای‌بی‌ریا در جبهه پایداری نزدیک هستید؟

بله، ما این‌طوری هستیم. اما الان اصلا این بحث‌ها مطرح نیست.

اما اگر شاخه‌یی از جبهه پایداری بخواهد از آقای الهام در انتخابات حمایت کند و ایشان هم که به‌طور رسمی اخیرا با روزنامه ایران مصاحبه و از دولت حمایت کرده است و از طرف دیگر هم آقای کوچک‌زاده

بله دیگر. آقای کوچک‌زاده معلوم است… وقتی ما در مجلس هم به جبهه انحرافی حمله می‌کردیم به آقای کوچک‌زاده برمی‌خورد.

پس اگر این‌طور باشد احتمالا در آینده‌یی نزدیک باید شاهد انشعاب رسمی جبهه پایداری باشیم. چون آن‌طور که شما می‌گویید آقای کوچک‌زاده از حمله به جریان موسوم به انحرافی ناراحت می‌شود. از طرف دیگر شما و کسانی که خود را به آنها نزدیک می‌دانید هم هدف‌شان از تشکیل جبهه پایداری اساسا به دلیل مرزبندی با جریان موسوم به انحرافی بوده است.

(خنده). خب حالا ان‌شاءالله ما به جمع‌بندی می‌رسیم. اما تا حالا این بحث‌ها اصلا مطرح نشده و این نخستین باری است که من بحث انشعاب جبهه پایداری را می‌شنوم.

من این خبر را از آریا نقل کردم
.

به هر حال این سایت‌ها گاهی شیطنت می‌کنند و برخی مسائل را غیرواقعی مطرح می‌کنند.

اتفاقا این سایت اخیرا مصاحبه‌یی هم در خصوص جبهه پایداری و انتخابات ریاست‌جمهوری آینده از شما منتشر کرده است.

آن مساله را من فقط به عنوان یک احتمال مطرح کردم و گفتم که احتمالا سعید جلیلی یکی از گزینه‌های احتمالی ما برای انتخابات ریاست‌جمهوری است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.