“جمهوری” نماد حضور حماسی مردم و “اسلامی” نشانه آرمان والای امام(ره) است

۸فروردین ۱۳،

کریمی فیروزجایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

“دبیر دانشجویی دانشگاه مازندران” گفت: نماد کلمه جمهوری همان حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای در ۱۲ فروردین سال ۵۸ بود و اسلامی بودن آن نیز نشانه تبعیت از خواسته مردم و آرمان والای امام خمینی(ره) است.

“محمد علی کریمی فیروزجایی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ ضمن تبریک آغاز سال نو و فرا رسیدن بهار جمهوری اسلامی ایران گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران یادگار معمار فقید انقلاب،‌ حضرت امام خمینی (ره) نهال نوپایی بود که با رشادت‌های مردمی بارور شد و به دست توانای جانشین به حق مکتب و مقام معظم رهبری در حال حفاظت و صیانت است.

دبیر دانشجویی دانشگاه مازندران تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی دستاورد بزرگ انقلاب مردمی، نشان‌دهنده عظم راسخ و قدرت دستیابی به حماسه هایی عظیم تر در ملت غیور ایران است.
 
کریمی فیروزجایی خاطرنشان کرد:  نماد کلمه جمهوری همان حضور حماسی مردم در پای صندوق‌‌های رای در روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ بود که بارها در طی انتخابات ۳۴ سال قبل شاهد با شکوه تر برگزار شدن آن هستیم و اسلامی بودن این جمهوری و نظام بر گرفته از فرهنگ غنی دین‌مداری و نشعت گرفته از خواسته مردم و آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.