جنایتی دیگر در آمریکا

جام جم آنلاین: جنایات دسته جمعی که منجر به کشته شدند تعداد زیادی از مردم در مکانی عمومی می‌گردد در آمریکا افزایش یافته و به تازگی نیز فردی با حمله به معبد فرقه‌ سیک‌ها در ویسکانسین آمریکا چند نفر از افرادی که در این معبد به کار دعا مشغول بودند به قتل رساند.

منابع پلیس آمریکا روز یکشنبه اعلام کردند در تیراندازی در معبد سیک‌ها  در ویسکانسن هفت نفر از جمله خود عامل تیراندازی کشته شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه یکی از مقامات مسئول گفت: بهترین اطلاعاتی که ما داریم این است که دو نفر از افراد زخمی از محل حادثه به بیمارستان  منتقل شدند. یکی از این افراد مامور پلیس و دیگری فردی نظامی بود.

امدادگران و پزشکانی که در صحنه حاضر شدند می گویند چهار نفر در داخل معبد کشته شدند و سه نفر هم در خارج از معبد کشته شدند. یکی از این کشته شدگان عامل تیراندازی است.

یکی از سیک های حاضر در محل تیراندازی گفت: اتفاقی که رخ داد بسیار ناراحت کننده است. انتظار نمی رفت که چنین اتفاقی رخ دهد. ما هرگز فکر نمی کردیم که چنین اتفاقی در معبد ما رخ دهد چون مردم در این مکان برای دعا کردن رفته بودند و برای همه دعا می‌کردند اما متأسفانه این اتفاق غم انگیز رخ داد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.