جنگ غزه مقدمه اضمحلال اسرائیل است

۲۷ آبان ،

رئیس بسیج سازمان مستضعفین گفت: صهیونیست‌ها عناصری ترسو و بزدل می باشند که با اقداماتی غافلگیرانه آسیب بسیار جدی خواهند دید و سرنوشت این جنگ که امروز رخ داد نشان خواهد داد که نابودی کامل رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس بسیج سازمان مستضعفین در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیجیان با امام راحل با بیان اینکه بسیج در عاشورا ریشه دارد اظهار داشت: وقتی که بسیجی به میدان می‌آید به تمام حرکات دشمن توجه می‌کند و هرچه دشمن بزرگتر بوده و امکانات بیشتری در اختیار داشته باشد بسیجی آماده‌تر است و بی ترس و واهمه تکلیف خود را انجام می‌دهد همانطور که امام حسین (ع) در هر شرایطی با تفکر استکباری مقابله می‌کرد.

وی بسیج را مولد تفکر حسینی خواند و افزود: ویژگی بسیجی واقعی امروز اخلاص،‌تواضع، سادگی و در راس آن ولایت‌مداری یعنی اطاعت با معرفت از ولایت فقیه و سازش ناپذیری با دشمنان است.

رئیس بسیج سازمان مستضعفین از کار مطالعاتی برای ارائه الگوی طرح زندگی اسلامی در سطح جامعه خبر داد و اظهار داشت: در چند ماه آینده برنامه آموزشی گسترده‌ای برای بسیجیان در نظر داریم که به سطح جامعه تامین داده می‌شود.

وی همچین عملکرد کشورهای مسلمان در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی به غزه را بسیار ضعیف ارزیابی و تصریح کرد: فراخوانی سفیر و بستن کانال سوئز چه دردی را درمان می‌کند مگر سالانه چند کشتی از کانال سوئز می‌گذرد کارها باید جدی‌تر باشد و غیرت اسلامی باید به نمایش درآید به ویژه همسایگان فلسطین باید جدی‌تر باشند و در راس آنها مصر.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مصر با اقتدار وارد میدان شده و اقداماتی بازندارنده انجام دهد چون شعار و فرخوانی سفیر و بیانیه مشکلی را حل نمی‌کند اگر ملت مصر فقط عزم خود را برای حرکت به غزه به رژیم صهیونیستی نشان دهند جنگ تمام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان برای صدور فرمان حضور در جنگ با رژیم صهیونیستی لحظه شماری می‌کنند خاطر نشان شد: نه تنها بسیجیان ایرانی بلکه بسیجیان سراسر جهان آمادگی کامل برای حضور در این جنگ را دارند و در صورتی که فرمان صادر شود نشان خواهند داد که یک لحظه اجازه حضور به رژیم صهیونیستی را نخواهند داد.

سردار نقدی در پاسخ به سوال  خبرنگار باشگاه خبرنگاران اقدامات مقاومت لبنان را تغییر قطعی معادلات به نفع حماس ارزیابی کرد و ادامه داد: صهیونیست‌ها عناصری ترسو و بزدل می باشند که با اقداماتی غافلگیرانه آسیب بسیار جدی خواهند دید و سرنوشت این جنگ که امروز رخ داد نشان خواهد داد که نابودی کامل رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: در پایان این جنگ فروپاشی نهایی و نابودی رژیم صهیونیستی مشهود می‌شود و ایران هم با پاسخ‌های کوبنده و استفاده از دیپلماسی برای به صحنه آوردن کشورهای دیگر و کمک مالی و در اختیار قرار دادن هر امکانی به فلسطینیان و مردم غزه از آنها حمایت می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.