حداد:اجماع اصولگرایان منطقی است

۱۶خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انعطاف لازمه اصلی حضور در انتخابات ریاست جمهوری است و اگر آرایش صحنه انتخابات تغییر کند، قطعا اصولگرایان هم باید متناسب با این تغییر تصمیم منطقی بگیرند.

ه گزارش ممتازنیوز، غلامعلی حدادعادل کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با فارس، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به ائتلاف احتمالی اصلاح‌طلبان در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آیا اصولگراها هم به اجماع خواهند رسید، گفت: عالم سیاست عالم تصمیم‌گیری منطبق با واقعیت است و قطعا هر مرد سیاسی که انعطاف نداشته باشد مثل درختی که نتواند خودش را در مقابل باد خم کند، شکست می‌خورد.

وی افزود: انعطاف لازمه اصلی حضور در انتخابات ریاست جمهوری است و اگر آرایش صحنه انتخابات تغییر کند، قطعا اصولگرایان هم باید متناسب با تغییر آرایش سیاسی تصمیم منطقی بگیرند.

حدادعادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نظرسنجی‌ها در اجماع اصولگرایان نقش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: یکی از واقعیت‌های عرصه انتخابات نظرسنجی‌هاست و در اجماع نقش خواهد داشت.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظرتان دربارهٔ دومین مناظره تلویزیونی کاندیداها که دیروز  انجام شد، چه بود، گفت: اولین مناظره، بیشتر به امتحان شبیه اما مناظره دیروز از مناظره قبلی معقول‌تر بود، ولی مشکلاتی نیز داشت اینکه یک نفر ایستاده و هفت نفر دیگر هفت تا سوال دو دقیقه‌ای از او می‌پرسند بعد وی باید در سه دقیقه به سوالات آنها پاسخ دهد، منطقی نیست.

حدادعادل افزود: معمولا سوال کوتاه است و جواب مفصل‌تر است ولی در مناظره دیروز ۱۴ دقیقه سوال پرسیده می‌شد و فقط سه دقیقه فرصت جواب دادن بود که این مشکل مناظره است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: در عین حال مناظره مفید است و مردم می‌توانند شخصیت و تفکر کاندیداها را تشخیص بدهند و مردم متوجه می‌شوند که چه کسی برای رای آوردن حرف می‌زند و چه کسی به مصلحت ملت و کشور صحبت می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: به نظرم مناظره‌ها در کل مفید و موفق بوده است و معیاری برای شناخت تدبیر و تقوای کاندیداها به مردم می‌دهد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.