حسینی صدر : شایسته سالاری در آموزش و پرورش حاکم شود

یکشنبه ۲۱ خرداد – ۱۱:۴۸:۲۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با انتقاد از تغییرات آهسته در تحول بنیادین نظام آموزشی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم خوی وچایپاره در مجلس با بیان اینکه تغییرات در آموزش و پرورش بسیار کند و لاک پشتی انجام می‌شود، گفت: باید سعی کرد تا شایسته سالاری در این وزارتخانه در راس قرار بگیرد تا شاهد شکوفایی برنامه‌های تحول بنیادین در نظام آموزشی باشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، موید حسینی صدر در رابطه با اقدامات آموزش و پروش و تغییر در ساختار این وزارتخانه، تصریح کرد: آموزش وپرورش از لحاظ حرکت در راستای اجرای اهداف برنامه پنجم اقدامات مناسبی انجام نداده و عملکرد این وزارت‌خانه در این حوزه قابل نقد است.
نماینده مردم خوی وچایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تغییراتی که در ساختار آموزش وپرورش انجام می‌شود، بیشتر جنبه شکلی دارد و به عرصه اجرایی شدن نرسیده و حتی ‌می‌توان گفت این تغییرات بویی از تحول بنیادین در نظام آموزشی نبرده است.
وی افزود: تغییرات ظاهری و جابه جایی زمان‌ها و تعطیلی یک روز در هفته از جمله برنامه‌هایی است که درحال حاضر اجرا می‌شود و این برنامه‌ها ارتباط چندانی با تحول بنیادین در نظام آموزشی ندارد.
این نماینده مجلس نهم با تاکید بر اینکه انتظار‌ها از آموزش و پرورش بسیار بالاست، بیان کرد: تا به حال این وزارتخانه به اهدافی که درسند چشم انداز بیست ساله و برنامه پنجم توسعه اشاره شده، کم توجه بوده وسعی در اجرایی کردن آنها نداشته و ندارد.
حسینی صدر گفت: حرکت و تغییر در آموزش و پرورش بسیار کند و لاک پشتی انجام می‌شود و این مساله نشان‌دهنده مدیریت ضعیف در بزرگترین وزارتخانه کشور است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس هشتم با انتقاد از عملکرد مدیران نظام آموزشی کشور، بیان کرد: باید سعی کرد تا شایسته سالاری در این وزارتخانه در راس قرار بگیرد تا شاهد شکوفایی برنامه‌ها باشیم.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۰۱۱۴۸۲۱۲۱۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.