حسینی: خواب بودم،صدای بمب را نشنیدم!/ در مورد مشکلات مالی حرف تندی نزدم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سیدجلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس بعد از حضور در اردوی تیم ملی حالا به جمع سرخپوشان برگشته است تا تیمش را در ادامه بازی‌های لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش ممتاز؛این در حالی است که حسینی چند روز پیش بابت مشکلات مالی از مسوولان پرسپولیس گلایه کرد هر چند که خودش تایید می‌کند حرف تندی نزده و این مشکلات نیز برطرف خواهد شد. سیدجلال در خصوص شرایط پرسپولیس، بازی‌های تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد. او تاکید می‌کند که پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ باید نسبت به نیم فصل اول امتیازهای کمتری از دست بدهد.

ابتدا در مورد حضور تیم ملی در لبنان و اتفاقاتی که در آنجا افتاد صحبت کن؟
به هر حال آن اتفاق وحشتناک بود ولی ما بازی داشتیم و باید روی دیدار با لبنان تمرکز می‌کردیم. خودم هم به اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داد فکر نمی‌کردم چون باید تمرکزم را برای بازی با لبنان حفظ می‌کردم.

ولی بسیار از بازیکنان ترسیده بودند، تو واقعا نترسیدی؟
من بعدا متوجه شدم که بمب‌گذاری شده است ولی بسیار از بچه‌ها ترسیده بودند. من واقعا نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده ولی بعدا در تلویزیون تصاویر را دیدم و واقعا وحشتناک بود.

تو متوجه نشدی که بمب‌گذاری شده؟
خیر، من خواب بودم و صدای بمب را نشنیدم! با این حال باید گفت که آن اتفاقات واقعا ناراحت‌کننده بود و شرایط خاصی ایجاد شده بود.

مثل اینکه تیم ملی هم روی دور برد افتاده است؟
ما بسیار کم دور هم جمع می‌شویم ولی این دو بازی برای ما حکم دو دیدار تدارکاتی را داشت. با این حال اصلا نمی‌توانیم خوشحال باشیم چون باید با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم. همه می‌دانند شرایط جام جهانی فرق دارد و ما باید با تیم‌های سطح بالا بازی کنیم.اگر با تیم های قوی بازی نکنیم قطعا در جام جهانی دچار مشکل خواهیم شد.همه می دانند که در جام جهانی با قوی ترین تیم های دنیا بازی خواهیم کرد.

در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه نیم فصل دوم لیگ برتر چه صحبتی داری؟
ما در ابتدای نیم فصل بازی بسیار سختی با تراکتور خواهیم داشت. آنها از بازیکنان و کادرفنی خوبی استفاده می‌کنند و از همه مهمتر اینکه در زمین خودشان از حمایت هواداران بهره می‌برند. بازی سختی داریم ولی باید باهوش بازی کنیم و امتیاز بگیریم.

به نظر خودت در نیم فصل بهتر نتیجه می‌گیرید؟
شرایط بازی‌ها در نیم فصل دوم بسیار فرق می‌کند. بعضی از تیم‌ها دنبال قهرمانی می باشند و بعضی تیم‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند. من معتقدم پرسپولیس برای قهرمان شدن باید بسیار کم امتیاز از دست بدهد.

شانس مدعیان قهرمانی را یکسان می‌دانی؟
به هر حال هر تیمی شانس خود را برای قهرمانی امتحان می‌کند ولی امسال رقابت بسیار فشرده است و هر تیمی که خودش را خوب جمع و جور کند و کمتر لغزش داشته باشد قهرمان خواهد شد.

در مورد اضافه شدن محسن مسلمان و فرزاد حاتمی به پرسپولیس چه صحبتی داری؟
آنها بازیکنان خوبی می باشند و امیدوارم به پرسپولیس کمک کنند. همه بازیکنان باید بدانند که ما در نیم فصل دوم کار بسیار سختی داریم.

چند روز پیش نسبت به مشکلات مالی اعتراض کردی. مشکل تو قرار است چه زمانی حل شود؟
من در مورد مشکلات مالی حرف تندی نزدم و منظور خاصی هم نداشتم. سردار رویانیان گفته که این مشکل حل خواهد شد و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

خیلی‌ها معتقدند بازیکنان استقلال و پرسپولیس تعصب بازیکنان قدیمی را ندارند و بسیار راحت به تیم‌های مقابل می‌روند. نظر تو در این خصوص چیست؟
باید قبول کنیم که شرایط نسبت به قبل عوض شده است و باید یک دید حرفه‌ای روی فوتبال داشته باشیم. من حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس را در تیم‌های رقیب کار بدی نمی‌دانم و مطمئنا هر فوتبالیستی مختار است تا در مورد وضعیت خودش تصمیم بگیرد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.