حسینی: چطوری بگوییم زمین تختی جای بازی نیست؟/ شعار علیه دایی و قعه‌نویی ناراحت‌کننده است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس با شکست دادن راه آهن تهران پس از ۱۱۰ هفته توانست صدرنشینی در لیگ برتر را تجربه کند.

به گزارش ممتاز؛با این حال جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس که یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر محسوب می‌شود معتقد است که حفظ صدرنشینی بسیار سخت است.او ابتدا در مورد بازی با راه آهن می گوید:«بازی خوبی بود. ما در بازی‌های خارج از خانه پیروز نشده بودیم و به نوعی می‌توان گفت که این دیدار حکم یک بازی خارج از خانه را داشت. خدا را شکر که بردیم و این پیروزی بسیار می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. امیدوارم در بقیه بازی‌ها نیز خوب نتیجه بگیریم.»

او در مورد صدرنشینی ادامه می دهد:«خوشبختانه الان به صدرجدول رسیده‌ایم ولی حفظ صدرنشینی بسیار سخت‌تر از رسیدن به صدر جدول است. حالا کار ما ۱۰۰برابر سخت‌تر شده و من قبلا این شرایط را تجربه کرده‌ام. مطمئنا تیم‌ها در بازی های آینده با چند برابر انگیزه مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد و اگر ما قهرمانی می‌خواهیم باید بسیار از این بهتر باشیم.»
هواداران پرسپولیس و استقلال در چند بازی اخیر علیه دایی و قلعه‌نویی شعار دادند. حسینی در این خصوص می گوید:«من از هواداران دو تیم می‌خواهم که علیه دایی و قلعه‌نویی شعار ندهند. استقلال و پرسپولیس به اندازه کافی تحت فشار می باشند و اصلا درست نیست که چنین حاشیه‌هایی برای این دو تیم به وجود بیاید. قلعه‌نویی و دایی مربیان بزرگی می باشند و هواداران دو تیم نباید به آنها بی‌احترامی کنند.از اینکه علیه آنها شعار می دهند ناراحتم.»
حسینی در مورد گلزنی خلعتبری که شدیدا تحت فشار بود هم حرف می زند:«همه بچه‌ها از گل زدن خلعتبری خوشحال شدند. او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس است و امیدوارم در بازی‌های آینده هم برای پرسپولیس گل بزند.»این روزها اکثر بازیکنان از کیفیت زمین چمن تختی به شدت انتقاد می‌کنند.مدافع سرخ ها می گوید:«ما این بازی را بردیم و حالا بعضی‌ها نمی‌توانند بگویند که پرسپولیس دنبال بهانه است. ما نمی‌دانیم چطور بگوییم ورزشگاه تختی جای فوتبال بازی کردن نیست و کیفیت زمین چمن بسیار بد است. وقتی یک بازیکن سرعت می‌گیرد، تکل می‌زند یا زمین می‌خورد خدا می‌داند چه خواهد شد. اگر هم اعتراضی کنیم فایده‌ای ندارد.»
حسینی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود می گویدد:«قهرمان شدن بسیار سخت است ولی ما تلاش می‌کنیم تا آن را به هواداران هدیه دهیم. در نیم فصل دوم همه چیز عوض خواهد شد و سختی بازی‌ها را نمی‌توان به همین راحتی توصیف کرد. در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت و به اصطلاح دروازه‌ها کوچک خواهد شد. بسیار‌ها برای قهرمانی و بسیار‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند و ما کار بسیار سختی داریم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.