حضور موسیقی به نمایش “یادداشتی برای سهراب” لطمه می زند

۱۶م اسفند ،

نداشتن موسیقی نقطه عطف نمایش “یادداشتی برای سهراب” بوده و این اثر بدون موسیقی برای مخاطب دلنوازتر می گردد.

“اصغر خلیلی” کارگردان نمایش “یادداشتی برای سهراب” در گفتگو با خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش “یادداشتی برای سهراب به لحاظ اجرایی کار خوبی بود، اما این اثر به لحاظ متنی، آنطور که باید به آن پرداخته نشده بود.
وی با اشاره به اینکه یک مقداری از متن این نمایش حذف شده افزود: متن نمایشی “یادداشتی برای سهراب‌” با اثری که از لحاظ اجرایی روی صحنه رفته متفاوت بوده که این موضوع از لحاظ اجرایی دچار ممیزی، شده و من از این بابت ناراحت هستم.
وی بیان کرد نداشتن موسیقی نقطه عطف این نمایش است چرا که اگر در نمایش “یادداشتی برای سهراب‌” موسیقی دخیل می‌شد به طور طبع به کار لطمه می خورد.
“کامران تفتی‌” بازیگر این نمایش گفت: این اثر با توجه به متن و فضای که این نمایش در تعدد زمان به وقوع می‌پیوندد برای مخاطبان حرفی برای گفتن دارد.
وی با اشاره به تشویق مردم برای دیدن این نمایش افزود: تاکنون مخاطبانی که موفق به دیدن این نمایش نشدند تا ۲۴ اسفند فرصت دارند که این نمایش را روی صحنه ببینند.
گفتنی است؛ این نمایش هر شب ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۴ اسفند در تالار ایران شهر با بازی فوق‌العاده “کامران تفتی”، “زری عماد‌” و “فرزاد حسنی‌” روی صحنه می رود.
لازم به ذکر است؛ در خلاصه داستان این نمایش آمده است: این نمایش به اتفاقی که ۳۴ سال پیش رخ داده باز می گردد فردی در خیابان کشته شده و با بازگشت فردی اکنون تمام اتفاقات وانمود شده متغییر می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.