حمایت از تولید ملی، گام مهمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

حسین دبیری عصر روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت در جمع کارکنان این سازمان افزود: اقتصاد مقاومتی باعث روان سازی جریان اقتصاد کشور و هدفمندتر شدن آن می شود.

وی با اشاره به استراتژی و راهبرد کارساز اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب برای خنثی سازی دسیسه دشمنان نظام مردمی و اسلامی ایران، اظهار کرد: در سالی که با درایت مقام معظم رهبری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته و به دنبال آن استراتژی اقتصاد مقاومتی برای در هم شکستن توطئه اقتصادی دشمنان این آب و خاک ارائه شده، جا دارد ما متولیان و کارگزاران اقتصاد استان تجدید بیعتی دوباره با رهنمودهای راهگشای معظم له داشته باشیم و پیمان ببندیم که برای رفاه و آبادانی مردم خویش و نقش برآب کردن دسیسه ها و توطئه های نظام سلطه که امروزه در قالب جنگ نرم و تحریم اقتصادی نظام و مردم ما را هدف گرفته است، از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

دبیری گفت: اقتصاد مقاومتی علاوه بر رفع نیازهای جاری کشور، این توان مضاعف را نیز دارد که فارغ از الگوهای غربی و نمونه‌های شرقی، تحول اقتصادی کشور را به طور جهشی و با الگوهای اسلامی و ایرانی به سوی توسعه و تعالی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه تئوریسین‌های نظام سلطه بر اساس آموزه‌های نظام سرمایه‌داری، همواره دچار این گمان غیرواقعی هستند که ملت ایران در صورت محاصره اقتصادی و تنگناهای مادی تسلیم دشمنان خواهند شد افزود: راهبرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی، مقابله‌ای متناظر با این توطئه نهایی دشمنان انقلاب اسلامی است.

دبیری در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با هشت سال دفاع مقدس نیز گفت: دوران دفاع مقدس، یادآور استقامت و دلاورمردی شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ سرافراز این مرز و بوم را نگاشته اند، استقامت و پایمردی که منبعث از ایمان به خدا، وحدت و یکپارچگی ملت ایران و در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی افزود: از مهم‏ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و حماسه دفاع مقدس، شناساندن انقلاب اسلامی است، انقلابی نوپا که با ایستادگی در برابر قدرت‏های بزرگ، خود را به عنوان نظامی مردمی و قدرتمند شناساند و دفاع جانانه رزمندگان اسلام در مقابل امپریالیسم بر جدیّت و قطعیت آن افزود و امروزه در سطح جهانی انقلابی فراگیر شده است.

سرهنگ حجازیفر فرمانده سپاه ناحیه ارومیه نیز در این مراسم به تحلیل شرایط امروز نظام بین الملل و ۳۰ سال تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

در ادامه این جلسه مراسم صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) توسط خادمان حرم رضوی برگزار شد.

۵۸۱

انتهای پیام /*

امتیاز خبر:

امتیاز شما:


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.