حمایت شبکه‌ای از خرس فراری

این خرس نر که از محیط زندگی خود منحرف شده بود و سر و کله اش در منطقه گلندِیل در شهر لس آنجلس آمریکا پیدا شده بود، بیش از ۲۴ هزار طرفدار را در توییتر به خود اختصاص داده بود. اهالی گلندیل با انتشار عکس و تصاویر ویدیویی از این خرس، این حیوان وحشی را به شهرت رساندند.
روزنامه لس آنجلس تایمز این خرس را یک پدیده اجتماعی خطاب و اعلام کرد که راه اندازی پروفایل مخصوصی برای حمایت از این خرس در توییتر باعث شده بود، هزاران نفر رابطه عاطفی عمیقی با این حیوان برقرار کنند.
سارا اوهرو، کاربر ۲۹ ساله توییتر پروفایلی به آدرس TheGlendaleBear را برای حمایت از این خرس راه اندازی کرد. او با انتشار پیامی در این سرویس وبلاگ نویسی خرد گفت: «اگر آنها خرس را بکشند، باید آن را در قبرستان محلی هنرمندان گلندیل و کنار قبر مایکل جکسون دفن کنند. اصلا شوخی نمیکنم»!
اما تمام این کشمکش‌های اینترنتی روز یک شنبه گذشته ختم به خیر شد. پلیس لس آنجلس به طور اتفاقی این خرس را بالای یک درخت در حالی پیدا کرد که در خواب فرو رفته بود. سپس مسوولان حفاظت از محیط زیست لس آنجلس وارد عمل شدند و با شلیک یک دارت خواب آور، خرس را بیهوش کردند. این خرس تا دو چهار خود را سر پا نگه داشت و از دست نیروهای پلیس فرار کرد، اما سرانجام نقش بر زمین شد و از هوش رفت. ماموران سپس خرس گلندیل را سوار یک کامیون کردند و آن را در منطقه بکر و دوردستی در پارک ملی لس آنجلس رها کردند.
پس از پایان خوش داستان خرس گلندیل، صاحب پروفایل مخصوص این خرس در توییتر نوشت: «شاید قصه به اینجا ختم نشود. نمی‌دانم چند وقت دیگر این خرس دوباره پیش ما بر می‌گردد»!
yahoo/نسترن صائبی

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.