حملات پهپادها به پاکستان آتش نفرت جهانی را برای آمریکا شعله ور می کند

‘مشاھداللہ خان’ سناتور حزب مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز امروز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا خاطرنشان کرد: ھیچ شکی نیست که حملات موشکی ھواپیماھای بدون سرنشین آمریکایی به مناطق قبایلی پاکستان باعث کشته شدن مردم بی گناه می شود.

وی با اشاره به اینکه حملات موشکی پھپادھای آمریکایی نقض تمامیت ارضی پاکستان تلقی می شود, افزود: چنین حملاتی به معنای بی اعتنایی و پشت سرگذاردن تمام قوانین و ھنجارھای بین المللی است.

مسوول اطلاع رسانی حزب مسلم لیگ پاکستان _ شاخه نواز _ تصریح کرد: آمریکا نه تنھا ھیچ توجیھی برای حملات پھپادھای جاسوسی خود به مناطق قبایلی پاکستان ندارد، بلکه این کشور به حملات پی در پی خود ادامه دادہ است.

وی معتقد است: مقامات آمریکایی خود را به عنوان قھرمانان حقوق بشر و حقوق مدنی عنوان می کنند، درحالی که قطعنامه ھای پارلمان ملی پاکستان برای توقف کامل حملات ھواپیماھای بدون سرنشین، از سوی دولت واشنگتن کم اھمیت شمرده شده است.

مشاھداللہ خان ادامه داد: آمریکا با فرو رفتن در عالم مستی و دیوانگی برای بدست آوردن قدرت در منطقه به حملات موشکی خود در خاک پاکستان ادامه دادہ که این امر باعث افزایش نفرت علیه دولت آمریکا در تمام دنیا به ویژہ در بین مسلمان و پاکستانی ها شدہ است.

این سیاستمدار پاکستانی تصریح کرد: آمریکا برای اجرای سیاست های خود در جھان از زور استفادہ می کند و این باعث افزایش احساسات ضدآمریکایی در سراسر جھان شده است.

‘مشاھداللہ خان’ در پایان تاکید کرد: دولت واشنگتن باید با تغییر در سیاست ھای تھاجمی خود، در نگرش خود نسبت به جھان تجدیدنظر کند.

آساق ** ۱۰۹۵**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۷۸۹۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.