حمله به العالم و پرس‌تی‌وی ماهیت آزادی بیان غربی را برملا کرد

۱۲م آذر ،

نوری در واکنش به حملات تروریستی به دفاتر العالم:

عضو سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه غرب آزادی بیان را تنها در راستای تحقق اهداف خود می‌داند، گفت: شبکه العالم واقعیات سوریه را بیان می‌کند و همین امر سبب شده تا آمریکا و غرب تحمل شنیدن واقعیت را نداشته باشند و دست به اقدامات تروریستی بزنند.

جواد نوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به هدف غرب از حملات تروریستی به شبکه خبری العالم و پرس تی وی اظهارداشت: غرب و آمریکا به دلیل انحصار خبری و ارایه سرمایه گذاری‌های سنگین، نمی‌پذیرند که کشوری اسلامی بصورت مستقل رسانه‌ای خبری را در اختیار داشته باشد.

وی با اشاره به شرایط فعلی در سوریه ادامه داد: غرب با توجه به بحران‌های حاکم در دولت سوریه، با انفجارهای شدید در دفاتر خبری العالم وپرس تی وی قصد دارد تا آشوب را در میان ملت و دولت سوریه دو چندان کند.

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: غرب نمی‌تواند بپذیرد که رسانه‌ای از طرف جبهه مقاومت اسلامی در حال فعالیت بوده که توانایی در هم شکستن فضای رسانه‌ای غرب و آمریکارا داشته باشد.

نوری با بیان اینکه غرب برای ضربه زدن به کشورهای اسلامی مستقیم وارد عمل نمی‌شود گفت: آمریکا از طریق یکسری اشخاص فریب خورده مانند (سلفی‌ها و تندروها) که صرفا اشخاص ظاهر بینی می باشند وارد عمل می‌شود که از سوی غرب  و  سرمایه داران حمایت می شوند.

این عضو سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به ادعای غرب مبنی بر آزادی بیان خاطر نشان کرد: غرب آزادی بیان را تنها در راستای تحقق اظهارات خود می‌داند و تحمل سخنانی برخلاف عقاید خود را ندارد لذا شبکه العالم واقعیات سوریه را بیان و به همین دلیل متحمل حملات تروریستی می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.