حمله تند دیسکین به سران رژیم صهیونیستی: نتانیاهو و باراک درباره ایران دروغ می گویند

خبرگزاری آریا-رئیس سابق سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل ضمن تأکید بر آنکه نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شایستگی اداره تل‌آویو را ندارند، اعتراف کرد:آنهادرباره موضوع ایران به مردم دروغ می‌گویند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری اریا، بنوشته روزنامه صهیونیستی “هاآرتص”، “یووال دیسکین” دیروز جمعه با انتقاد شدید از “بنیامین نتانیاهو” نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و “ایهود باراک” وزیر جنگ این رژیم تصریح کرد : نتانیاهو و باراک افکار عمومی مردم را در خصوص موضوع هسته ایی ایران فریب می‌دهند.
رئیس سابق شین بت در خصوص عملکرد ضعیف نتانیاهو و باراک گفت : اسرائیل بیش از پیش نژادپرست شده است بطوری که این نژادپرستی علیه اعراب و خارجی‌ها است و ما بیشتر از همیشه به یک جامعه متخاصم تبدیل شده‌ایم.
 
 نتانیاهو و باراک لیاقت اداره اسرائیل را ندارند
رئیس پیشین امنیت داخلی رژیم اسرائیل، شین‌بت همچنین گفت: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر و ایهود باراک، وزیر دفاع این رژیم شایستگی اداره اسرائیل را ندارند.
به گزارش رونامه اسرائیلی هاآرتص، یووال دیسکین روز جمعه  در اجتماع ساکنان شهر کفار سابا سرزمین‌های اشغالی گفت، این دو لیاقت رهبری رژیم اسرائیل را ندارند زیرا “بر اساس احساسات ناجیانه” تصمیم‌گیری می‌کنند.
وی گفت: “مشکل من این است هیچ اعتمادی به رهبری فعلی ندارم که بتوانند در صورت وقوع جنگی به ابعاد و مقیاس جنگ با ایران یا جنگ منطقه‌ای، اوضاع را مدیریت کنند.”
رئیس پیشین شین‌بت همچنین تصریح کرد: “من به رهبری که بر اساس باورهای مذهبی متکی است، اعتمادی ندارم.”
دیسکین گفت: “باور کنید، من آن‌ها را از نزدیک می‌شناسم. آن‌ها افرادی نیستند که من شخصا بتوانم در هنگام جنگ و برای پایان دادن به آن به این دو فرد اعتماد کنم. این دو افرادی نیستند که من بخواهم آن‌ها در این شرایط سکان را در دست گیرند.”
وی همچنین سیاست نتانیاهو و باراک را در قبال برنامه انرژی هسته‌ای ایران محکوم کرد و گفت آن‌ها “به مردم سراب نشان می‌دهند.”
رئیس پیشین شین‌بت گفت: “آن‌ها درباره موضوع ایران مردم را گمراه می‌کنند. آن‌ها به مردم می‌گویند اگر اسرائیل حمله کند، ایران به بمب هسته‌ای دست نخواهد یافت. این ادعا گمراه‌کننده است. در واقع، بسیاری از کارشناسان می‌گویند حمله اسرائیل موجب تسریع رقابت هسته‌ای ایران می‌شود.”

گفتنی است، امریکا، شماری از کشورهای غربی و رژیم اسرائیل، ایران را به انحراف از برنامه انرژی هسته‌ای خود متهم کرده‌ و واشنگتن و تل‌آویو ایران را با “گزینه” نظامی علیه تاسیسات هسته‌ای این کشور تهدید می‌کنند.
این درحالی است که ایران همواره تاکید می‌کند به عنوان یکی از امضاکنندگان پیمان منع گسترش جنگ‌افزارهای هسته‌ای و یکی از اعضای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از حق توسعه و دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای برخوردار است.
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تا کنون از تاسیسات هسته‌ای ایران بازدیدهای زیادی انجام داده اما هرگز مدرکی که گویای انحراف در برنامه ‌هسته‌ای ایران باشد، نیافته است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.