حمله منافقین به مهمانپرست در مقابل دیدگان پلیس نیویورک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وال استریت ژورنال، دیپلمات ایرانی شب گذشته در نزدیکی ساختمان سازمان ملل متحد در نیویورک مورد حمله گروهی از مخالفان قرار گرفت.

بر این اساس “رامین مهمانپرست” در حال عبور از خیابانی در نزدیکی سازمان ملل متحد بود که شماری از افراد خشمگین با نزدیک شدن به وی اقدام به اهانت و فحاشی کردند.

 

“پاول براون” سخنگوی پلیس نیویورک با بیان این مطلب گفت به دنبال این اتفاق، پلیس سعی کرد افرادی را که گمان می رفت جزو اعضای گروه مجاهدین(منافقین) باشند، پراکنده کند. این در حالی است که در فیلم و تصاویر منتشر شده از این حمله به وضوح سهل انگاری پلیس در حفاظت از دیپلمات ایرانی به چشم می خورد.

 

در این تصاویر دیده می شود در حالی که افراد خشمگین اقدام به تعقیب و تعرض به سخنگوی وزارت امور خارجه ایران می کنند، پلیس تنها نظاره گر بوده و با تعلل بسیار اقدام به راهنمایی مهمانپرست به سمت خودروی پلیس و دور کردن وی از صحنه می کند.

 

گفتنی است سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران در نیویورک سبب خشم صهیونیستها و جیره خواران آنها شده است. به طوری که به دنبال اظهارنظر ضدصهیونیستی احمدی نژاد، “نیوت گینگریچ” رئیس پیشین کنگره آمریکا خواهان بررسی خروج نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست سیاه آمریکا شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.