خارجی بودن محتویات سبد کالا به تولیدات داخلی ضربه می‌زند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

نماینده مردم بجنورد با بیان اینکه نحوه واگذاری سبدهای کالایی در ایام دهه فجر،‌ شأن ملت ایران را جریحه‌دار کرده است، گفت: خارجی بودن کالاها نیز سبب شده که ما بیشتر از تولیدات دیگران حمایت کنیم تا تولیدات داخلی خودمان.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد، جاجرم،‌ مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ با انتقاد از نحوه توزیع و مبهم بودن منبع تامین سبد کالایی اظهار داشت: ایرادات اساسی به واگذاری و توزیع سبد کالایی وارد است.

 
وی ادامه داد: ظاهرا منبع تامین این سبد کالایی از سه ردیف متفرقه بودجه‌ای که در اختیار رئیس‌جمهور قرار دارد و نیز بخشی هم از خزانه استقراض شده است که با اظهارات دولتمردان مبنی بر خالی بودن خزانه مغایرت دارد.   
 
این نماینده با بیان اینکه نحوه واگذاری سبدهای کالایی در ایام دهه فجر،‌ شأن ملت ایران را جریحه‌دار کرده است، گفت: علاوه بر اشکالات و نحوه توزیع، خارجی بودن کالاها نیز سبب شده که ما بیشتر از تولیدات دیگران حمایت کنیم تا تولیدات داخلی خودمان،‌ لذا با توجه به این نگرانی‌ها از دولت تقاضا شده که تدبیری جدی در این قضیه داشته باشد.   
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات همچنین به تکرار ادعای غربی‌ها مبنی بر تهدید حمله نظامی علیه ایران اشاره کرد و گفت:‌ اگر آمریکایی‌ها در گذشته هر ۶ ماه یکبار ضمنی و تلویحی ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کردند اخیرا هفته‌ای یک بار و بلکه روزانه تهدید می‌کنند و از سوی دیگر مسئولین ما نیز هر روز با آنها مذاکره دارند.   
 
وی با بیان اینکه مسئولین وزارت خارجه زمانی در حال مذاکره‌اند که رسانه‌های خارجی صف‌های طولانی مردم را برای دریافت سبد کالا نشان می‌دهند این موضوع سبب شده وجهه ملت،‌ انقلاب و نظام را در دهه فجر با مشکل مواجه کرده‌اند.   
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.