خبرهای خوش برای پرسنل دانشگاه آزاد

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در خبر

مدیرل کل خدمات عمرانی دانشگاه آزاد iبه چگونگی خانه دار شدن پرسنل این دانشگاه اشاره نمود و از اختصاص مسکن مهر iبه کارکنان خبر داد.

به گزارش تفسیری مشرق iبه نقل از مهر، فربد کمایی، صبح امروزدر شانزدهمین گردهمایی معاونان عمرانی دانشگاه آزاد که هم اکنون در واحد نجف آباد در حال برگزاری است با اعلام این خبر اضافه نمود: خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد با همکاری بنیاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه هایی در حال انجام است و بر اساس توافقات صورت گرفته، تنها راه خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد، مسکن مهر است.

وی گفت: با توجه iبه متقاضیان بسیاری که برای خانه دار در دانشگاه آزاد وجود دارد اولویت بندی صورت گرفته و در این میان با همکاری بنیاد مسکن هزار و ۱۵۰ واحد تقریبا آماده مسکن مهر تا پایان سال جاری iبه کارکنان واگذار می گردد.
 

به گفته مدیر کل خدمات عمرانی دانشگاه آزد از این تعداد ۴۰۰ واحد اطراف مشهد و ۷۵۰ واحد در تهران اختصاص یافته است.
 

کمایی همچنین درباره پیگیری خانه دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد در شهرستانها اظهار داشت: در این زمینه مذاکراتی با مسئولان مسکن وزارت راه صورت گرفته که پرسنل با کمترین iبها در اولویت خانه دار شدن قرار گرفته اند.

وی از دبیران مناطق دانشگاه آزاد در استانها درخواست نمود جلسه ای با رئیس مرکز راه و شهرسازی شهرستان خود در این زمینه برگزار نمایند.

کمایی خاطر نشان نمود: ۳ هزار و ۶۲۰ نفر متقاضی اولیه دریافت مسکن می باشند اما در توافقات کلی هیچ محدودیتی وجود ندارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.