نحوه خانه‌دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

مدیر کل معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی چگونگی خانه‌دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فربد کمایی در شانزدهمین همایش معاونان عمرانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور که در محل دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد در حال برگزاریست، iبه رایزنی‌های انجام شده با بنیاد مسکن و وزارت‌ راه و شهرسازی اشاره نمود و گفت:‌ در حال حاضر تنها راه قانونی خانه‌دار شدن پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی «مسکن مهر» است که با توجه iبه متقاضی بسیار اولویت‌بندی انجام می‌گیرد.

وی افزود: در فاز اول بنیاد مسکن ۱۱۵۰ واحد تقریبا آماده که تا پایان سال تکمیل و iبه پرسنل دانشگاه آزاد داده می‌شود که از میان ۴۰۰ واحد در مشهد و ۷۵۰ واحدنیز در تهران است.

مدیر کل معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه‌داد: متقاضیان برای دریافت واحدهای مربوطه معرفی شده‌اند و برای پیگیری جدی خانه‌دار شدن پرسنل شهرستان نیز مذاکره‌ای با مسئول مسکن مهر وزارت‌راه و شهرسازی انجام و توافق‌شده که پرسنل پس از ثبت‌نام با کمترین iبها در اولویت قرار گیرند.

وی خاطرنشان نمود: در این جهت دبیران مناطق دانشگاه آزاد متولی پیگیری این کار می باشند تا طی برگزاری جلسه‌ای با رییس‌ اداره راه و شهرسازی iبه نتیجه لازم دست یابند.

کمایی در پایان خاطرنشان نمود: توافق اولیه با شهرستان‌ها در این جهت ۳۶۲۰ تن است اما توافق کلی ما محدودیتی ندارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.