خدمت رسانان به هالیوود مورد اعتماد نیستند

واکنش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به تولید پروژه “لاله”؛

شخصی که به هالیوود خدمت کرده مورد اعتماد نیست واغلب افراد متعهد به این جریان معترض هستند.

دکتر لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص پروژه‌ی لاله گفت: این پروژه به فردی واگذار شد که اگر چه جز فیلم‌نامه نویسان یا کارگردان هالیوود نباشد ولی با آنها همکاری داشته است.
وی در ادامه بیان کرد: اظهار نظرهای زیادی نسبت به این امر صورت گرفته و غالباً  افراد معتمد نسبت به این معترض بودند به نظرم کسی که می‌تواند به هالیوود خدمت رسانی کند نمی‌تواند مورد اعتماد باشد.
نماینده مردم تهران افزود: معاون سینمایی وزارت ارشاد با دفاع از فعالیت‌ وی در خارج از کشور  در جلسه‌ی کمیسیون فرهنگی عنوان کرد که نیک نژاد در هالیوود در سمت کارگردان و فیلم نامه نویس نبود ما احساس می‌کنیم که این توجیه مناسبی نیست.
افتخاری تصریح کرد: ما دختر جانبازی داریم که با ۱۷ سال سن در دنیا نمونه است و با چادر در آمریکا و اروپا در مسابقات علمی پیچیده و فشرده حاضر می‌شود و تاکنون اختراعات بسیاری داشته است چرا باید دختری را به تصویر بکشیم که در رالی مطرح شده است ما الگو‌های فراوانی داریم به نظرم باید نسبت به این امر بازنگری صورت بگیرد.
وی در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: روز سه شنبه جلسه با وزیر ارشاد و معاونین او برگزار شد و مسئولان سینمایی ارشاد به خاطر مخالفت کمیسیون فرهنگی با پروژه لاله گلایه داشتند.
افتخاری در ادامه افزود: قرار شد وزارت ارشاد بررسی لازم را انجام دهد و در جلسه‌ی دیگری به بحث گذاشته شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد:‌وزیر ارشاد فردی متعهد است و امیدواریم به دغدغه‌‌های نمایندگان توجه کند مادوست نداریم تعامل ما به تقابل بکشد،‌اگر جایی ببینیم که حاضر به تمکین نیستند به اجبار از ابزارهای نظارتی استفاده کنیم و سوال از وزیر مطرح خواهد شد./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.