خطیبی:قصد توهین به هیچ کسی را نداشتم/حق ما برای برد بیشتر از استقلال بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

رسول خطیبی دربارهٔ دیدار تیمش با استقلال گفت: جا دارد به تیمم بابت عملکردش تبریک بگویم. از بازی‌شان راضی هستم اما از نتیجه رضایت ندارم. ما بهتر از استقلال بودیم و با تمام احترامی که برای آقای قلعه‌نویی قائل هستم گسترش فولاد نسبت به استقلال مستحق‌تر به برد بود. امیدوارم همین بازی خوب را در سایر دیدارهایمان هم ارایه دهیم و البته در آن بازی‌ها پیروز شویم.

او افزود: در این دیدار به خوبی توپ را به حرکت درمی‌آوردیم و بازیکنانمان بازی‌ای که مورد انتظارمان بود را به خوبی ارایه دادند. این بازی تمام شد و ما باید به آینده فکر کنیم.

او  در پاسخ به سوالی دربارهٔ‌ی داوری این دیدار اظهار کرد: هیچ‌گاه به داوری اعتراض نمی‌کنم اما گسترش فولاد تنها تیمی است که در لیگ برتر با پنالتی گل نزده است و اعتراض من در آن صحنه به تماشاگران استقلال نبود. من واقعا نمی‌دانستم به چه کسی باید اعتراض کنم. همان‌طور که گفتم هیچ‌گاه به داوری اعتراض نمی‌کنم و در آن صحنه واقعاً بی‌هدف به هوا پریدم و فریاد زدم. من نمی‌خواستم به کسی توهین کنم و از این‌که به سمت تماشاگران هم بودم سبب خاصی نداشتم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا حضور عسگری در جایگاه ویژه در اعتراض او به این سمت موثر نبود، تصریح کرد: من واقعا نمی‌دانستم که آقای عسگری در جایگاه ویژه حضور دارند. به مدیرعامل باشگاهمان هم در رختکن گفتم که در آن لحظه عصبی بودم و نمی‌دانستم که به چه کسی باید اعتراض کنم. تنها هدفم از این کار شاید این بود که می‌خواستم با این کارم کاری کنم که کسی بیاید و این صحنه را بعدا ببینم تا متوجه شود در حق ما ظلم شد.

وی در پایان با تشکر از کسانی که برایش مراسم تقدیر گذاشته بودند افزود: از آقایان نبی، کفاشیان و همه‌ی کسانی که در آن مراسم دستی داشتند تشکر می‌کنم؛ چرا که با این کارشان مرا خوشحال کردند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.