خلق حماسه اقتصادی با همدلی گروه‌های سیاسی میسر می‌شود/ لزوم قرار گرفتن ریل تولید بر محور توسعه

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون دبیرکل خانه کارگر تهران گفت: آرامشی نسبی در ساختار اقتصادی کشور، نشان دهنده حرکت و ریل‌گذاری دولت در مسیر قرار دادن تولید به عنوان محور توسعه و ماخذ حرکت به سمت خلق حماسه اقتصادی است.

“حسن صادقی” معاون دبیرکل خانه کارگر تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامگذاری امسال به نام “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: هدف از این نامگذاری محقق شدن هر دو این موارد ظرف یکسال نبود.
 
وی افزود: سرآغاز این تحول، حماسه سیاسی بود که ۲۴ خرداد امسال رقم خورد و از دل این حماسه سیاسی، فکر و اندیشه تازهی بوجود آمد که در عرصه اقتصادی کشور حاوی پیامی بود؛ این پیام با گذر زمان در جریان اداره کشور مشخص خواهد شد.
 
صادقی با اشاره به اینکه هنوز چند ماهی از عمر دولت جدید سپری نشده است، تصریح کرد: برای قضاوت عملکرد این دولت در راستای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی زود است، اما چیدمان دولت از ژنرال‌های بخش اقتصاد و روابط بین‌الملل، ژنرال‌های حوزه اجتماعی و سیاست داخلی، مبین حرکت دولت به سمت تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب در مسیر چهارساله دولت است.
 
معاون دبیرکل خانه کارگر ادامه داد: نوع حرکت در مسیر تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با توجه به سیاست‌های کلی نظام، واضح و روشن است و می‌توان مدعی شد که دولت با اقدامات خود در این مسیر قدم بر می‌دارد.
 
وی با بیان اینکه حرکت و ریل‌گذاری دولت در مسیر قرار گرفتن تولید به عنوان محور توسعه و ماخذ حرکت به سمت حماسه اقتصادی است، افزود: بازار دلالی، بورس بازی، مسکن، دلار و سکه با مشکل مواجه شده، ارزش واحد سهام تولیدی رشد آرامی تجربه می‌کند و شاهد آرامشی نسبی در ساختار اقتصادی کشور شاهد هستیم.
 
صادقی تصریح کرد: آحاد ملت، اشخاصی که در عرصه اقتصادی سهیم و دستی در آتش دارند باید با حمایت خود به این دولت فرصت داده و سطح توقعات را متعادل نگه دارند تا دولت تدبیر و امید در راستای منافع ملی قدم برداشته و تولید را به عنوان رکن اصلی حماسه اقتصادی تقویت کند و ملت ایران شاهد رشد اشتغالزایی و کاهش بیکاری در کشور باشند.
 
عضو خانه کارگر در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنم با همدلی گروه‌های سیاسی، احزاب، جمعیت‌ها، امید و آرامشی که در بین مردم و ساختار اقتصادی کشور به وجود آمده، ملت ایران را در راستای حرکت به سمت حماسه اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب، دلگرم کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.