خلیل زاده:ازبکستان برای تلافی می‌آید

۲۳ آبان ،

خلیل‌زاده در خصوص بازی تیم ملی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پیروزی در برابر ازبکستان دور از دسترس نیست و کسب این سه امتیاز برای صعود به جام جهانی حیاتی است ولی نباید بی‌گدار به آب بزنیم و احساس حمله کنیم. باید تاکتیک‌های کی‌روش را با دقت در زمین اجرا کنیم تا سه امتیاز را به راحتی بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: ازبکستان دور رفت و در عین ناباوری و در دقایق پایانی در برابر حمایت تماشاگران خود سه امتیاز را به ما واگذارکرد و هدف اصلی آنها جبران شکست بازی رفت خواهد بود ولی امید اصلی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی حضور یکصد هزار تماشاگر در استادیوم آزادی است.

خلیل‌زاده در خصوص تفاوت بازی با ازبکستان و دیگر تیم‌های این گروه گفت: فرق بین بازی با ازبکستان و کره و لبنان نیست تیمی که خواهان حضور درجام جهانی برزبل است باید همه رقبا را شکست دهد و تفاوتی بین کره یا ازبک قائل نیستم چه بسا ازبکستان باتوجه به فوتبال قدرتی از کره نیز قوی‌تر باشد ضمن اینکه ازبکستان نیز به اندازه ما شانس حضور در بالای جدول را دارد و کسب امتیاز در آزادی برای این تیم علاوه بر تلافی شکست بازی رفت می‌تواند در جدول این تیم را بالا بکشد.

مدافع تیم ملی در خصوص اجتمال بازی کردن در ترکیب ثابت تیم ملی گفت: مهم نیست بازی کنم یا در روی نیمکت باشم کسب سه امتیاز و پیروزی در این بازی مهمترین هدف همه بازیکنان باید باشد ولی اگر در ترکیب تیم ملی باشم قطعا همه تلاش خود را به کار خواهم بست و بازی در کنار منتظری- حسینی و دیگر مدافعان تیم ملی غنیمت است و از تجربیات آنها استفاده خواهم کرد نظر کی‌روش مهم است و اگر ایشان تشخیص دهد با همه توان به تیم کمک خواهم کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.