دادستان تهران: مجازات سنگین در انتظار چهار زورگیر

۲۶م آذر ،

دادستان تهران با تاکید بر اینکه هر کس با سلاح سرد یا گرم سبب هراس مردم شود، محارب است و جزای محارب اعدام است گفت: چهار زورگیر دستگیر شده باید منتظر مجازات سنگینی باشند.

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ؛ عباس جعفری دولت آبادی در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به موفقیت پلیس در دستگیری چهار فرد زورگیر که چندی پیش در یکی از مناطق تهران سبب آزار و اذیت و هراس هموطنانمان شدند گفت: قوه قضائیه برای برخورد جدی با اشرار در کنار پلیس است.
وی با اشاره به بیکاری و داشتن خانواده های متلاشی و به هم ریخته اشخاص دستگیر شده گفت: این متهمان سابقه دارند و طبق قوانین فقهی و مجازات اسلامی، ترساندن مردم با سلاح، حکم محارب را دارد.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز با بیان اینکه با اعلام پلیس ۱۱۰ مبنی بر زورگیری در یکی از نقاط شهر تهران مأموران ما تلاش خود را آغاز کردند، گفت: پلیس با تجهیزات فنی نوین خود پس از ۱۱ روز تلاش بی وقفه با دستگیری چهار زورگیر، پرونده را به اتمام رساند.
سردار سرتیپ ساجدی نیا افزود: نیروی انتظامی در برخورد با اشرار، زورگیران و سارقان و سایر جرائم با کسی تعارف ندارد و با نیروی انسانی زبده و امکانات به روز با هر جرمی برخورد می کند و در چند روز آینده نیز شاهد اقدامات تازه پلیس علیه اشرار خواهیم بود.
وی با اشاره به اجرای طرح انضباط اجتماعی و طرح های امنیت محله محور و تعامل خوب با مراجع قضایی گفت: احساس امنیت در مردم افزایش یافته و اکنون پلیس به طور میانگین، در هفت دقیقه در صحنه جرم حاضر است.


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.