دانشجویان با تجهیز خود به سلاح علم و آگاهی به جنگ شبهات بروند

امام جمعه بندرعباس در طرح ضیافت اندیشه گفت: جامعه غربی دین گریز نیست بلکه گریزان از شبه دین هایی است که در قالب دین به آنها و فرهنگ زندگی آنها القا می شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران حضرت آیت الله نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان علت انحطاط و سقوط کلیسا‌ها را در پیروی از تحریفات و جعلیاتی که در دین مسیحیت رخ داده است، دانست و افزود: بر اساس مطالعاتی که صورت داده اند جامعه غربی دین گریز نیست بلکه گریزان از تحریفاتی است که در قالب دین به آنها و فرهنگ زندگی آنها القا می شود.
 
آیت الله نعیم آبادی عنوان کرد: زنان انگلیسی در دهه اخیر بواسطه همین بی بند و باری هایی که در جامعه غربی وجود دارد به دامان اسلام پناه آورده‌اند و مسلمان شده‌اند یا حتی در ماجرای برج های ۲ قلوی آمریکا، آنانی که در پی کشف حقیقت نقش مسلمانان در این ماجرا بودند بی آنکه خود قصدی داشته باشند مسلمان شدند .
 
وی در ادامه اظهار داشت:  ما برای داوود قرآنی احترام قائلیم نه برای داوود توراتی که زاییده فکر مغرضان است، همگان را به شناخت بهتر دین و مقابله با شبهات دعوت کرد.

امام جمعه بندرعباس در پایان از دانشجویان درخواست کرد که قبل از رفتن به جنگ شبهات، خود را به سلاح علم و آگاهی مسلح و مجهز کنید تا پیروز  این میدان شوند.
 
منبع :ماوا

انتهای پیام /س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.