دانشجویان هنوز با نفس برگزاری کرسی‌‌های آزاد اندیشی آشنا نیستند

فروردین ۱۴۰۳

“مسئول سیاسی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان” گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی از سوی دانشجویان اغلب با مناظره‌های سیاسی اشتباه گرفته می‌شود و در این صورت کار به افراط کشیده شده و از فضای علمی خارج می‌شود.

 

سید‌صادق علامه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اگر کرسی‌های آزاداندیشی آنطور که باید محقق نشده قطعا دانشجویان در این امر کوتاهی کرد‌ه‌اند، اظهار داشت: مباحث کرسی‌های آزاد اندیشی از سوی دانشجویان اغلب با مناظره‌های سیاسی اشتباه گرفته می‌شود و در این صورت کار به افراط کشیده شده و از فضای علمی خارج می‌شود.

وی با تاکید براینکه منظور از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی تبادل اندیشه‌هاست نه دعواهای سیاسی تصریح کرد: عدم آگاهی دانشجویان نسبت به فضای آزاد اندیشی آن را به سمت مجادله‌های سیاسی پیش می‌برد، لذا تبیین اهداف کرسی‌های آزاد اندیشی برای دانشجویان و مدیریت کارآمد می‌تواند در این راستا مفید باشد.

مسئول سیاسی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پایان با بیان اینکه دانشجویان باید سطح آگاهی خود را در مورد مسائل مختلف بالا ببرند، خاطرنشان کرد: در این میان نیز کج سلیقگی‌هایی از سوی برخی مدیران دانشگاه‌ها در اجرایی نشدن بهینه کرسی‌های آزاداندیشی دخیل بوده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.