دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی کرمانشاه تقدیر شدند

۲۰م آذر ،

رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، گفت: دانشجویان با در نظرگرفتن اهداف بزرگ، نهایت تلاش خود را برای رسیدن به آن به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر علی اکبر اختری در نشستی با دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی کرمانشاه که در محل سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به مقام شامخ شهدا و جانبازان بر لزوم تکریم و رسیدگی به امور فرزندان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تأکید کرد.

وی طی سخنانی دانشجویان را به بهره‌مندی از دوران جوانی ترغیب کرد و با اشاره به موفقیت تحصیلی دانشجویان دانشگاه، از آنان خواست تا با مشخص نمودن اهداف بزرگ نهایت تلاش خود را برای رسیدن به آن بکار گیرند.

در ادامه این مراسم، معماری معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه نیز در سخنانی ضمن تقدیر از دکتر اختری، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، از اینکه دانشگاه صنعتی با وجود نوپا بودن رسیدگی به امور شاهد و ایثارگر را در سر لوحه کار خود قرار داده، ‌ابراز مسرت کرد.

وی خطاب به دانشجویان به تشریح قوانین آموزشی و مجموعه تسهیلات و خدمات سازمان بنیاد شهید پرداخت و افزود: جامعه ایثارگران باید سرمشق سایر اقشار بوده و از شما درخواست می‌کنم که در علم آموزی نیز سرمشق دیگران باشید.

همچنین در ابتدای این همایش زینب احمدی پور نماینده دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه گزارشی از وضعیت فعلی دانشجویان شاهد و ایثارگر ارائه داد و یاد نقش آفرینان هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت.

گفتنی است این همایش به منظور معارفه دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی تازه و آشنایی آنها با سایر دانشجویان برگزار شد و در پایان این مراسم از طرف بنیاد شهید هدایایی به دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی کرمانشاه اهدا شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.