دبیرکل حزب موتلفه: رقابت درون گفتمانی در انتخابات هیات رئیسه مجلس کارآمد بود/تبریک به لاریجانی

محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی با تبریک به مردم به دلیل شکل‌گیری یک مجلس نیرومند، به پیام مقام معظم رهبری در بازگشایی مجلس نهم اشاره کرد و گفت: مجلس بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید اولویت مسائل کشور را مشخص کند و همت نمایندگان به آن معطوف شود، اگر نمایندگان به وظایف نمایندگی بیندیشند این مهم امکان‌پذیر است. بازنگری در قوانین و تصویب قوانین جامع، روزآمد، شفاف، کارآمد و معطوف به نیازهای مردم و نیز پرهیز از چالش‌های ناموجه با دیگر قوا از کلیدی‌ترین رهنمودهای رهبری به مجلس بود.

حبیبی با بیان اینکه “امیدواری کامل داریم که نمایندگان در دور جدید فعالیت خود در پاسخ به مطالبات مقام معظم رهبری و مردم تلاش مضاعف کنند”، به شکل‌گیری هیات رئیسه موقت مجلس اشاره کرد و ضمن تبریک به علی لاریجانی اظهار کرد: رقابت اخلاقی اصولگرایان برای انتخابات هیات رئیسه موقت مجلس یک تجربه جدید در رقابت درون گفتمانی اصولگرایان است. این مدل از رقابت می‌تواند مبنای کارآمد و خوبی نشاط سیاسی در مجلس باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: محصول این رقابت باید سبقت در پاسخگویی به مطالبات رهبری و مردم باشد. این رقابت یک سازوکار دموکراتیک بر مبنای دو گفتمان اصولگرایی بود و نتایج مبارکی هم به بار آورد. ضمن اینکه تلاش شد تبلیغات منفی علیه یکدیگر صورت نگیرد و رقابت کاملا اخلاقی باشد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.