درخواست شرکت تیم زنان ایران در جام جهانی کوچک امروز ارسال می شود

‘فریده شجاعی’روزچهارشنبه به ایرنا افزود: این درخواست بعد از دعوت رسمی مسوولان تیم ملی فوتسال پرتغال از این تیم صورت می گیرد.

وی بااشاره به اینکه سطح مسابقات جام جهانی کوچک درپرتغال بسیار بالاست، اظهار کرد: دعوت تیم ملی ایران به این مسابقات نشاندهنده رشد این رشته ورزشی در ایران است.

وی درباره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا افزود: طبق تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کره جنوبی برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز برنامه های اردویی خود را برای کسب امادگی جهت شرکت در این مسابقات آماده خواهد کرد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم به منظورافزایش آمادگی تیم ملی فوتسال زنان، این تیم را در صورت فراهم بودن شرایط به تمامی مسابقات بین المللی مهم اعزام کنیم تا برای شرکت در رقابتهای ۲۰۲۴کره جنوبی به آمادگی لازم دست پیدا کند.

** عدم پاسخگویی مربی پرتغالی

شجاعی در مورد تاخیر مربی پرتغالی برای حضور درایران جهت مربیگری تیم ملی فوتبال زنان گفت: برغم آنکه دعوتنامه و روادید این مربی آماده است، اما وی به دلایل نامشخص به نامه ها پاسخ نداده است.

وی گفت: با توجه به این رفتار مربی پرتغالی، در تلاش برای ارتباط با ‘هلنا مارگاریدا’ مربی اوکراینی هستیم تا در صورت عدم توافق با مربی پرتغالی ، با وی وارد مذارکره شویم.

ورزشی **۱۸۲۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۱۲۲۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.