علیرضا کتیرایی : هدف ارزیابی ملی پوشان کاراته ایران بود

‘ علیرضا کتیرایی ‘ روز دوشنبه در پایان چهارمین مرحله از لیگ جهانی کاراته در استانبول در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت : به منظور ارزیابی ملی پوشان کاراته ایران ، در این مسابقات که به مدت دو روز و با حضور شماری از کاراته کاهای برتر جهان در استانبول برگزار شد ، شرکت کردیم .

کتیرایی با اشاره به اینکه ملی پوشان کاراته ایران پیش از شرکت در این مسابقات ، به مدت سه هفته در اردوهای آمادگی تیم ملی شرکت داشتند ، اظهارداشت : با توجه به این مدت کم من از عملکرد ملی پوشان راضی هستم .افزون بر آن شرکت در این مسابقات سبب شد که نقاط ضعف ملی پوشان کاراته ایران مشخص شود.

مربی تیم ملی کاراته ایران در ادامه گفت : طبق برنامه ریزی صورت گرفته ، تیم ملی کاراته کشورمان پیش از شرکت در رقابت های جهانی این رشته که آذرماه سال جاری در فرانسه برگزار می شود در دو مرحله دیگر از لیگ جهانی کاراته شرکت خواهد کرد.

وی سطح چهارمین مرحله از لیگ جهانی کاراته را نسبت به مرحله سوم این مسابقات که در اندونزی برگزار شد ، مطلوب تر توصیف کرد و گفت : با توجه به اینکه ، مرحله چهارم لیگ جهانی کاراته در بخش اروپایی ترکیه برگزار شد ، شماری از بهترین کاراته کاهای اروپا در این مسابقات شرکت کردند که موجب افزایش سطح فنی و کیفی این مسابقات شده بود.

کاراته کاهای زن و مرد ایران در چهارمین مرحله از لیگ جهانی کاراته یک مدال طلا ، ۶ نقره و ۴ برنز کسب کرد.

خاورم * ۲۳۰**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۶۲۲۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.