درودگر:پورغلامی خودش احمدزاده راپیشنهادداد

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،در خصوص جانشینی محمد احمدزاده به جای فرهاد پورغلامی در راس کادر فنی ملوان، گفت: آقای پورغلامی زحمات زیادی برای باشگاه کشیده و همچنان در کنار ما خواهند ماند. او تقاضا کرد که در پست دیگری به ملوان خدمت کند و به همین منظور محمد احمدزاده را به عنوان جانشین خود به ما پیشنهاد داد.

وی ادامه داد: فرهاد پورغلامی عضو خانواده ملوان است و مانند تمام پیشکسوتان این باشگاه حق دارد که به باشگاه خدمت کند. هر کس دیگری هم که فکر می‌کند می‌تواند برای باشگاه مفید باشد می‌تواند در باشگاه حضور پیدا کند.

درودگر همچنین درباره سمت آینده پورغلامی گفت: قرار است که او هر پستی را که صلاح می‌داند به ما پیشنهاد دهد تا با همفکری یکدیگر جایگاه آینده وی را در ملوان تعیین کنیم.

مدیرعامل ملوان در ادامه به ایسنا گفت: با محمد احمدزاده تا پایان فصل قرارداد امضا کردیم، ولی به جز سرمربی هیچ یک از اعضای کادر فنی تغییر نکرده‌اند. آقای احمدزاده برنامه‌های خود را نیز تا پایان فصل به ما ارائه داده است.

وی درباره برنامه باشگاهش در تعطیلات پیش روی لیگ برتر هم گفت: ما در ایام تعطیلات در انزلی اردو داریم، ولی اگر بارندگی زیاد باشد به شهر دیگری مانند تهران خواهیم رفت. اگر در انزلی بمانیم دو بازی دوستانه با تیم‌های محلی انجام می‌دهیم و اگر به تهران برویم با دو تیم لیگ برتری بازی می‌‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.