ای کاش پورغلامی کنار احمدزاده می‌ماند

۰۸ام بهمن ،

نصرت ایراندوست دربارهٔ روند ضعیف ملوان گفت: بحران برای هر تیمی ایجاد می‌شود ولی در آمدن از بحران سخت است و از طرفی نباید از فشار تماشاگر هم غافل شد. همان طور که پرسپولیس در بحران قرار داشت و در چند هفته اخیر به سختی از انتهای جدول در حال صعود است و بر بحران غلبه پیدا کرده است.

سرمربی اسبق ملوان با انتقاد از کسانی که وضعیت مدیریتی را عامل نتایج اخیر می‌دانند گفت: این درست نیست وقتی در داخل تیم هستیم یک حرف بزنیم و وقتی در خارج از تیم هستیم یک حرف دیگر. همین مدیریت فعلی احمدزاده را آورد و چهار برد پیاپی کسی کرد و من معتقدم که ای کاش پورغلامی در کنار احمدزاده می‌ماند چرا که در مکتب ملوان تعویض مربی در میانه فصل اتفاق نمی‌افتد و بازیکن خودش و نگاهش به مربی به نوعی باثبات‌تر است.

او در ادامه افزود: من سکوت پورغلامی دربارهٔ نتایج ملوان را تحسین می‌کنم و همیشه از خودم می‌پرسم آیا امکان نداشت پورغلامی این سکوت را وقتی احمدزاده را به عنوان دستیارش قرار دادند انجام می‌داد؟ مطمئنم حضور این دو حتی به صورت سمبلیک هم می‌توانست وضعیت بهتری را ایجاد کند و بعید می‌دانم به او گفته باشند که از این به بعد شما هیچ کاره‌اید و احمدزاده همه کاره. احتمال می‌دهم به او توصیه کرده باشند که با مشورت احمدزاده تیم را ارنج کن.

پیشکسوت ملوان در جواب این سوال که راه حل بحران را چه می‌دانید، گفت: بحران بعد از بازی شش بر صفر مقابل پرسپولیس ایجاد شد و فکر می‌کنم با دعوت از پیشکسوتان و دلسوزان ملوان می‌توان راه حل آن را پیدا کرد.

مسئول فعلی آکادمی فوتبال ملوان در پایان با خاص دانستن داربی گیلان گفت: هر دو تیم در بحران می باشند و تیمی که کمتر اشتباه کند می‌تواند برنده باشد و امیدوارم آن تیم ملوان باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.