دریافت قبوض میان دوره با پیامک

مشترکین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار از این پس می‌‏توانند با ارسال یک پیام کوتاه (SMS) به شماره ۹۹۰۰۰۹، از قبض دوره وکارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام‌کوتاه و سایر هزینه‌‏ها مطلع شوند.
به گزارش(ایسنا)، طی کردن مسیر و رفتن به بانک و پرداخت قبوض در سالهای گذشته امری معمولی بود. اما در چند سال اخیر با گسترش پرداخت قبوض به صورت اینترنتی و از طریق تلفن ثابت بسیاری از رفت‌ و آمدهای شهری را کاهش داده است و پرداخت قبوض به موقع تر و آسان‌تر انجام می‌شود.
در حال حاضر مشترکین تلفن همراه نیز می‌توانند با ارسال پیامک به شماره ۹۹۰۰۰۹ از قبض و دوره کارکرد میان دوره‌ای تلفن همراهشان با خبر شوند.
مشترکین تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار می‌‏توانند درخواست خود را طبق فرمت های تعیین شده در سایت به سیستم BillingSMS ارسال کنند و چند لحظه بعد، خدمات مورد نظربرای مشترکان ارسال خواهد شد.

*دریافت قبض پایان دوره
برای دریافت قبض پایان دوره یک رقم شماره دوره صورتحسابگیری * دو رقم شماره سال ۸۸*۱) ) ، همچنین برای دریافت مبلغ کارکرد میاندوره واژه ” “m، برای دریافت مبلغ کارکرد از تاریخ تا تاریخ باید تاریخ پایان (۶ رقمی) * تاریخ شروع (۶ رقمی) (۸۷۱۲۱۰*۸۷۱۲۱۳)، دریافت راهنمای سیستم کلمه “H ” یا” h یا help”، دریافت لیست دوره‌های صورتحساب گیری D یا d،‌ برای دریافت خلاصه قبض آخرین دوره S یا s ،‌ ثبت نام جهت دریافت قبض پایان دوره پیش از چاپ و توزیع قبوض R”” را به شماره ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنید.
اطلاعات قبض میان دوره به کارکرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورتحسابگیری گفته می شود. به جای کاراکتر* می توانید از ‚ یا . یا / یا _ یا \ و یا Space استفاده کنید. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در صورت درخواست قبض آخرین دوره و یا خلاصه قبض، شناسه قبض و پرداخت نیز به منظور استفاده از خدمات پرداختهای غیرحضوری بانکها برای متقاضی ارسال خواهد شد.
قبض پایان دوره از دوره ۱ سال ۸۷ پیش از توزیع قبوض پستی برای مشترکین به ترتیب زون، ارسال می‌شود.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.