دریاچه ارومیه و پارک پردیسان موضوع تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست

۲۹ آبان ،
ممتاز نیوز : عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین پیگیری این فراکسیون برای اجرای طرح تحقیق و تفحص از مسئولان سازمان محیط زیست گفت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست را در قالب سوال از رئیس جمهور مطرح و ارائه می‌کنیم.

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با مهراظهار داشت: طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست پیشتر برای موضوع دریاچه ارومیه مطرح شده بود اما در حال حاضر موضوعات دیگری نیز مد نظر قرار گرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: پیش از این مسئولان محیط زیست کشور صریحا اعلام کردند که از محل ردیف اعتبارات مصوب مجلس و دولت در بودجه سال جاری برای احیای اتالاب ها به ویژه دریاچه ارومیه اعتباری به سازمان محیط زیست تعلق نگرفت.به گفته وی،  این مسأله  نشان دهنده این است که محیط زیست و دریاچه ارومیه برای دولت در اولویت  قرار ندارد.

عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین موضوع واگذاری پارک پردیسان نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که از اهمیت بسیاری برخورداراست و در طرح تحقیق و تفحص از مسئولان محیط زیست پیگیری می گردد.پیرموذن اظهار داشت: همچنین پیشنهاد شد تا طرح تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست را در قالب سوال از رئیس جمهور مطرح و ارائه کنیم.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.