دستگیری سارقان قمه به دست

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

دو سارق که پس ازسرقت پول‌های راننده یک خودرو در شمال غرب تهران، هنگام فرار در حلقه محاصره مردم گرفتار شده بودند، با تهدید آنها از مهلکه گریختند، اما با تلاش ماموران یکی از آنها دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و خبرداد که دو سارق قمه به دست به یک راننده و چند رهگذر در شمال غرب تهران حمله ور شده و قصد جان آنها را دارند.

درپی این تماس، ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه پی بردند سارقان قمه به دست با رها کردن مرد راننده، پیش از حضور پلیس متواری شده‌اند.

به دنبال این اتفاق ماموران به تحقیق از راننده پرداختند که معلوم شد، وی در غرب تهران دو مرد را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده تا آنها را دربست به محله دیگری منتقل کند. در میانه راه دو مسافر با چاقو او را تهدید کرده و به زور پول‌هایش را دزدیده‌اند سپس از راننده خواسته‌اند توقف کند.

با توقف خودرو، سارقان پیاده می‌شوند تا فرار کنند که راننده با بوق‌های ممتد مردم را متوجه سارقان کرده و با فریاد برای دستگیری متهمان از مردم در خواست کمک می‌کند. چند رهگذر که متوجه ماجرا شده بودند به کمک راننده می‌شتابند تا سد راه دزدها شوند، اما موفق به دستگیری متهمان نمی‌شوند.

در پی این اظهارات، مردم حاضر در محل نیز گفتند قصد سد راه دزدهای قمه به دست را داشته‌اند که با قمه تهدید شدند و ناچار از ادامه تعقیب متهمان صرف‌نظر کردند.

ماموران انتظامی با اطلاعاتی که از شاکی و شاهدان حادثه به‌دست آوردند، مشخصات دزدهای فراری را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند.

جستجوها ادامه داشت تا این‌که ساعاتی بعد ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در غرب تهران به مردی ظنین شدند که کیف بزرگی را با خود حمل می‌کرد و شباهت بسیاری به یکی از دزدهای فراری داشت. با سد راه این مرد و بازرسی کیف وی معلوم شد او چاقو، پیچ گوشتی، گوشی تلفن همراه و دیگر ابزار‌های دزدی حمل می‌کند. بنابراین متهم بازداشت و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مرد در بازجویی مقدماتی ادعا کرد کیف متعلق به یکی از دوستانش بوده و می‌خواسته به او تحویل دهد و سارق نیست.

در پی اظهارات متناقض متهم، راننده‌ای که شاکی پرونده بود به پلیس آگاهی احضار شد و در مواجهه حضوری او را شناسایی کرد و گفت او یکی از سارقان زورگیر است که با حمله به وی پول‌هایش را سرقت کرده است.

اعتراف دزد خشن

با به دست آمدن این سرنخ، متهم دوباره بازجویی شد و این بار اعتراف کرد با یکی از دوستانش به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده بودند و با تهدید چاقو پول‌هایش را سرقت کردند، اما به محض پیاده شدن از خودرو مردم متوجه ماجرا شده و قصد دستگیری‌شان را داشتند که آنها را نیز با چاقو تهدید کرده و متواری شد‌ه‌اند.

علاوه بر این سرقت و تهدید، اقدام به جیب‌بری در اتوبوس کرده و با این روش گوشی تلفن همراه مرد مسافری را نیز دزدید‌ه‌اند که گوشی در کیف ضبط شده از سوی پلیس است.

در پی اعتراف متهم، ماموران با صاحب گوشی مسروقه تماس گرفتند و معلوم شد ساعاتی پیش گوشی وی سرقت شده است.

بنابراین گزارش، در پی اعتراف مرد سارق، او با قرار قانونی از سوی بازپرس گلی‌پور، رییس شعبه سیزدهم دادسرای ناحیه دو تهران روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از متهم برای دستگیری دیگر همدست فراری‌اش و برملا شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالOctober 1, 2012 01:01 PM  تعداد مشاهده: ۱۹

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.