دستگیری ۳ سارق با کشف ۶ کیلو طلا در لرستان – اخبار اجتماعی

فرمانده انتظامی استان لرستان دقایقی پیش از دستگیری سه نفر سارق با کشف ۶ کیلو و ۷۲ گرم طلا خبر داد .

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سردار کاظم علیزاده فرمانده انتظامی استان لرستان  در بیان جزئیات این خبر گفت : ماموران انتظامی شهرستان الیگودرز از طریق تماس تلفنی ۱۱۰از وقوع یک فقره سرقت  طلا فروشی در پاساژ الماس مطلع بلافاصله به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی لرستان افزود : با تشکیل تیم های تخصصی و هماهنگی با مقام قضایی دستگیری و شناسایی سارقان به طور جد در دستور کار قرار گرفت. 
وی گفت : سالم بودن قفل های بیرونی پاساژ ذهن ماموران را به این سو کشاند که سارقان قبل از قفل شدن درب ساختمان، وارد پاساژ شده اند.
فرمانده انتظامی لرستان اضافه کرد : سرانجام مشخص شد بعد از ظهر روز قبل از ماجرا سارقان با تجهیزات لازم و سیستم هوابرش کوچکی به طور عادی وارد پاساژ شده و سپس دریکی از مغازه های خالی در طبقات بالای پاساژ پنهان شده اند .
سردار کاظم علیزاده  گفت : سارقان بعد از تعطیلی کامل پاساژ حدود ساعت یک شب نگهبان را مورد حمله قرار داده و بعد از بستن دست و پاهای او مبادرت به تخریب یکی از مغازه های طلافروشی این بازار که فاقد هرگونه تجهیزات ایمنی و سیستم اضطراری اعلام خطر بوده و شده طلاجات را به سرقت برده اند. 
وی با بیان اینکه با تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی پلیسی ماموران پلیس آگاهی شهرستان الیگودرز یک نفر از سارقان را در کمترین زمان شناسایی و دستگیر کردند، گفت : در بازجویی های تخصصی از سارق دستگیر شده به همدستی ۴ متهم دیگر معترف شد.
که بلافاصله دو نفراز آنان دستگیر و به جرم خود معترف شدند.
فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در کمترین فاصله زمانی دو متهم دیگر دستگیر و به جرم خود معترف شده اند ، افزود : در بازجویی   تخصصی از سارقان مشخص شد دو نفر از متهمان سابق دار  هستند .
سردار کاظم علیزاده با اشاره به اینکه هر سه  متهم دستگیر شده  با حکم قضایی روانه زندان شدند ، بیان داشت : تلاش برای دستگیری دو نفر دیگر از همدستان متهمان ادامه دارد .


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.