دستگیری مدیر سایت مستهجن در گیلان

به نقل از ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در راستای اهداف پلیس فتا و برقراری امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، تیم رصد این پلیس در گشت‌زنی‌های شبانه روزی خود در فضای مجازی، وب سایتی را شناسایی کرد که مبادرت به انتشار محتوای غیر اخلاقی و ترویج فرهنگ ابتذال غرب کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات گیلان، افزود: با شناسایی این سایت، تلاش برای شناسایی عامل اصلی آن به‌ صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت و سرانجام آنان با پی جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس مدیر اصلی این سایت را شناسایی و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه، وی را در غرب استان گیلان دستگیر کردند.

محمدخانی اضافه کرد: در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه لپ تاپ، دو دستگاه رایانه، سه عدد فلش مموری و مقادیری سی دی کشف و ضبط شد.وی با بیان اینکه متهم دربازجویی‌های پلیس با توجه به شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی معترف شد، گفت: وی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت انتقال داده شد.

محمد خانی در این راستا به آن دسته از مدیران وب لاگ‌ها و وب سایت‌های اینترنتی که در پوشش فضای مجازی اخلاق و عفت عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند هشدار داد و افزود: برخورد پلیس فتا با این گونه هنجار شکنان برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهد بود.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.