دفتر انجمن‌های فرهنگی و هنری در زنجان افتتاح شد

۲۱ آبان ،

همزمان با روز خانواده/

دفتر فعالیت‌ انجمن‌های فرهنگی و هنری و نمایشگاه آثار بانوان هنرمند زنجانی در فرهنگسرای کوثر افتتاح شد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، علی سهندی شنبه شب در مراسم افتتاح دفتر انجمن‌های فرهنگی و هنری زنجان، با گرامیداشت روز خانواده اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برای توسعه فعالیت‌های بانوان هنرمند فعالیت های بسیاری را انجام داده است.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا فرهنگسرای کوثر به مکانی مناسب برای فعالیت‌های بانوان هنرمند تبدیل شود، افزود: این فرهنگسرا در اختیار بانوان برای اجرای برنامه‌های مختلف قرار گرفته است.

همچنین مدیر کل امور بانوان و خانواده استان زنجان نیز در این مراسم از اجرای برنامه‌های مختلف به مناسبت روز خانواده خبر داد.

آذر آوازه گفت: خانواده ارزش و اهمیت فراوانی در جوامع دارد و اسلام نیز تاکید بسیاری بر خانواده کرده است.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین نهاد جامعه خانواده است که سعادت و شقاوت جامعه وابسته به خانواده بوده و سرنوشت افراد در خانواده رقم می‌خورد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استان زنجان با بیان اینکه اسلام نیز در باره خانواده خط و مشی دارد، افزود: می‌توان با تمسک به این آموزه‌ها خانواده خوب تشکیل و نسل مفیدی به جامعه تحویل داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان نیز در این مراسم گزارش تفسیریی از فعالیت‌های فرهنگی هنری انجام شده در حوزه بانوان ارائه کرد.

یحیی امیری با اشاره به اینکه این اداره به مناسبت روز خانواده اقدام به راه‌اندازی دفتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجمن‌ها کرده، خاطرنشان کرد: دفتر انجمن‌های قرآن و نهج‌البلاغه، هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایش، خوشنویسی، ادبی و شعر راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این دفتر به منظور رشد و تعالی آموزش‌های فرهنگی هنری راه‌اندازی شده، افزود: ارتقای سطح هنری بانوان زنجانی از دیگر اهداف این انجمن‌ها است.

گفتنی است، همزمان با افتتاح دفتر فعالیت‌های فرهنگی و هنری نمایشگاهی از آثار هنرمندان در رشته‌های مختلف هنری از جمله نقاشی، طراحی، خوشنویسی، صنایع دستی از جمله گلیم،فرش دست‌باف و سفال در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

لازم به‌ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ ۲۸


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.