دل بوسکه:لو بهترین گزینه هدایت آلمان است

۹ م دیماه ،

ویسنته دل بوسکه، یواخیم لو را انتخاب ایده‌آلی برای تیم ملی آلمان دانست و اظهار داشت: شیوه او در ارائه شخصیت خود و فوتبالش مرا تحت تأثیر قرار می‌دهد. او شیوه جدیدی از فوتبال را در آلمان معرفی کرده است و بهترین گزینه هدایت تیم ملی این کشور است.

به گزارش فارس،سرمربی تیم ملی اسپانیا با اشاره به حضور آلمان در فینال یورو ۲۰۰۸، نیمه‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۰ و همچنین ۴ تیم پایانی آخرین دوره رقابت‌های اروپا گفت: آلمانی‌ها می‌توانند به لو افتخار کنند.

دل بوسکه در حالی به تمجید از سرمربی تیم ملی آلمان پرداخته که یواخیم لو به شدت از سوی منتقدان به دلیل ناتوانی در کسب حتی یک قهرمانی مورد انتقاد قرار گرفته است.

وی همچنین به تمجید از بایرن ‌مونیخ پرداخت و این تیم را همراه با بارسلونا و رئال مادرید یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا و از مدعیان فتح لیگ قهرمانان اروپا دانست.

دل بوسکه بر این باور است که ایده اولیور کان در خصوص حضور دو مربی در کنار هم شامل یوپ هاینکس و پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا برای هدایت باوارایی‌ها امکان‌پذیر است و در این باره خاطرنشان کرد: البته ایده کان بد به نظر نمی‌رسد. اگر مربی قبلی و بعدی به خوبی یکدیگر را درک کنند و با هم همکاری داشته باشند این ایده عملی خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.