پیکه: دل‌بوسکه باید بهترین مربی دنیا شود

۱۴م آذر ،

    جرارد پیکه هم‌تیمی خود لیونل مسی و ویسنته دل بوسکه را به ترتیب شایسته کسب توپ طلا و عنوان بهترین مربی سال دانست و گفت: ۵۰ گل در یک فصل دیوانه‌کننده است. اگر ار من بپرسند، لیونل مسی را انتخاب می‌کنم.

به گزارش فارس، وی در خصوص بهترین مربی سال نیز اظهار داشت: دوست دارم دل‌بوسکه این عنوان را کسب کند زیرا او قهرمانی اروپا و جهان را به دست آورده است. وی کار فوق‌العاده‌ای انجام داده و هنگامی که مطبوعات از وی انتقاد می‌کردند، همواره به باورهایش وفادار ماند. شیوه وی در اداره بازیکنان نیز فوق‌العاده است. او بهترین است و شایستگی کسب این عنوان را دارد.

پیکه خاطرنشان کرد: گواردیولا و مورینیو قبلا این عنوان را کسب کرده‌اند.

وی همچنین عنوان کرد: اینیستا به خاطر قهرمانی در اروپا می‌تواند توپ طلا را به خود اختصاص دهد و کریستیانو رونالدو نیز فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است؛ اما این مسی است که به راستی استحقاق دریافت این عنوان را دارد.

مدافع آبی‌اناری پوشان همچنین در خصوص دعوت مورینیو از هواداران برای سوت زدن علیه وی گفت: او تصمیم گرفت به زمین برود تا هواداران بتوانند در موردش قضاوت کنند؛ اما من فکر می‌کنم که ما در بارسا بسیار طبیعی‌تر رفتار می‌کنیم و انسجام بیشتری در رفتارمان داریم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.