دوره های آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات ویژه رانندگان سرویس مدارس برگزار می گردد

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۵ گفت: درآستانه مهرماه دوره های آموزش امداد و نجات و اخلاق حرفه ای ویژه رانندگان سرویس مدارس برگزار می گردد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ولی نجاتی با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان ساماندهی می گردد افزود :به منظورخدمات رسانی مناسب به دانش آموزان راننده های سرویس مدارس تحت آموزش های ویژه ای قرار می گیرند.
 
به گفته نجاتی دروه های آموزش کمکهای اولیه وامدادونجات برای رانندگان  سرویس مدارس ازجمله برنامه های آموزشی است.
 
وی تصریح کرد: با توجه ضرورت شناسایی و تایید صلاحیت اخلاقی و رفتاری رانندگان دوره های آموزشی اخلاقی حرفه ای نیز  برگزار می گردد.
 
معاون شهردار منطقه ۵ ادامه داد: با تعامل و مشارکت پلیس راهور آموزشهای لازم به رانندگان درخصوص مباحث قابل اهمیت و مورد توجه در سرویس مدارس ارائه می گردد.
 
وی با بیان اینکه داشتن معاینه فنی و بیمه کامل سرنشین برای تاکسی های سرویس مدارس الزامی است گفت: همزمان با ایام بازگشایی مدارس ۷ دستگاه گشت نظارتی  باگشت در سطح منطقه برنحوه سرویس دهی و خدمات رسانی تاکسی و خودروهای عمومی نظارت می گردد.
 
وی ادامه داد: خطوطی که به لحاظ تعداد بالای مسافر و کمبود خودرو جهت سرویس دهی مواجه باشد با استقرار ون های ویژه تقویت می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.