دوستدار امام راحل : اگر در اجرای آرمان های امام صادق بودیم ، مسلمانان اکنون وضعیت بهتری داشتند

وی روز شنبه در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا خاطرنشان ساخت: ما هنوز آرمان های امام خمینی ( ره ) را به طور کامل نشناخته و درک نکرده ایم و اگر شناخت و درک صحیح تری از امام راحل داشتیم، وضعیت مسلمانان جهان بهتر از وضعیت کنونی بود.

وی که خود را از مریدان پیر جماران خواند ، گفت: در دوران جوانی و در زمانی که امام خمینی ( ره ) از عراق به فرانسه عزیمت کرده بود، به صورت قاچاق به همراه سه نفر دیگر از دوستان خود به فرانسه عزیمت کرده و خدمت ایشان رسیدند.

کارادمیر گفت: امام خمینی ( ره ) با محبت پذیرای ما شد و حتی به زبان ترکی از ما احوالپرسی کرد و ما در پای سخنان ایشان که خطاب به یک گروه بزرگ و پس از اقامه نماز بود، نشستیم.

این فعال مدنی ترکیه افزود: جاذبه امام راحل به گونه ای بود که به نظر می رسید که صدها سال است با ایشان آشنایی داریم .

وی بااشاره به بیانات امام خمینی ( ره ) گفت: امام فرمودند که هدف ما تنها سرنگونی شاه نیست، بلکه هدف از میان برداشته شدن امپریالیسم و صهیونیسم است.

کارادمیر در ادامه اظهار داشت بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان کردند، به ما می گویند که توپ و تانک ندارید، ولی ما به آنها می گوییم که ایمان داریم، ما جوانانی داریم که فداییان انقلاب هستند.

کارادمیر که سابقه خدمت در ارتش ترکیه را دارد و در حال حاضر به عنوان مشاور امور اداری فعالیت می کند، گفت: به هنگام ارتحال امام خمینی ( ره ) در پادگانی که مشغول به خدمت بودم، پرچم ها را به حالت نیمه افراشته درآوردم و پس از آن به اتهام فعالیتهای ارتجاعی از ارتش ترکیه اخراج شدم.

خاورم**۲۰۱۲** ۲۳۰**‌۱۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۳۰۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.