دکتر روحانی و اعضای دولت سه‌شنبه میهمان بهارستان هستند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از دعوت نمایندگان مجلس از دکتر روحانی و اعضای هیئت دولت به منظور برگزاری دومین نشست مشترک دو قوه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری جلسات مشترک دولت و مجلس اظهار داشت: دومین جلسه رئیس‌جمهور و وزرای دولت یازدهم با نمایندگان مجلس روز سه‌شنبه هفته جاری(۸ بهمن) به میزبانی بهارستان برگزار خواهد شد.  
 
وی در ادامه با بیان اینکه این دیدار با دعوت نمایندگان مجلس انجام می‌شود و رئیس‌جمهور و اعضای کابینه یازدهم در آن حضور خواهند داشت،‌ابراز امیدواری کرد که در این دیدار بسیاری از مشکلات موجود مطرح شده تا با تعامل و همکاری برای آن‌ها راه حل مناسبی پیدا کرد.  
 
معاون پارلمانی رئیس قوه مجریه با بیان اینکه دولت و رئیس‌جمهور همواره بر تعامل با نمایندگان مجلس تاکید دارند، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسات و ادامه آن‌ها دیدگاه نمایندگان دولت و مجلس نسبت به مسائل کشور بیش از گذشته به یکدیگر نزدیک شده و نسبت به حل آن‌ها به تفاهم یکسانی برسند.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: دولت همواره سعی دارد شأن و جایگاه مجلس را در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور حفظ کرده و همواره به آن اهمیتی دوچندان ببخشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.