دیدار با پرتغال مهم ترین بازی اسپانیا است

بنا بر گزارش ایرنا ، ‘ویسنته دل بوسکه’ روز سه شنبه در مصاحبه ی مطبوعاتی افزود :در مقابل مهمترین بازی زندگیمان هستیم زیرا مرحله نیمه نهایی است و ما می خواهیم در مقابل یک تیم قوی به اوج دست یابیم .

وی درباره مهار ‘کریستیانو رونالدو’ ستاره پرتغال گفت که وی بازیکن مهمی‌ در صحنه جهانی‌ ، در لیگ اسپانیا و در رئال مادرید بازی است اما اسپانیا تیمی فراتر از یک بازیکن است.

وی ادامه داد :سعی‌ می‌ کنیم که مانع از بازی رونالدو شویم و بهترین الگو را در جام جهانی‌ سال ۲۰۱۰ داریم که طوری رونالدو را محاصره کردیم که نتوانست بازی خوبی‌ انجام دهد و نتیجه خوبی‌ به اسپانیا داد.

دل بوسکه افزود :تلاش می‌ کنیم که تفکر بازی خود را حفظ کنیم و هرچند ممکن است برخی‌ تصمیم گیری ها را بستگی به تیم حریف تغییر دهیم.

مربی‌ اسپانیایی با اشاره به بازیکنانش گفت که آنها منتظر نیستند که مربی‌ چیزی به آنها بگوید ، زیرا می‌ دانند که صلاح چیست ، آنها بازیکنان با تجربه ای هستند که قادرند مشکلاتی را که حریف ایجاد می‌ کند، درک نمایند.

دل بوسکه تصریح کرد : هر دو تیم مسئولیت بزرگی‌ را بر دوش دارند ، زیرا یک تیم مدافع قهرمانی اروپا و قهرمان جهان است و تیم دیگر آرزو دارد در این بازی بزرگترین موفقیت خود را رقم بزند. اروپام **۱۲۳۴**۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۲۰۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.