دیدار ترابیان با مسئولان برگزاری جام جهانی فوتسال برای حل مشکل ترافیک بانکوک

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال عصر امروز یکشنبه با بعضی از مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۲ فوتسال دیدار و نقطه نظرات خود را برای برطرف شدن بعضی مشکلات برگزاری این مسابقات مطرح نمود.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون ، عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال عصر امروز یکشنبه در هتل “هیلتون” شهر بانکوک با “ماریو مونته روسا”، مسئول هماهنگی مسابقات جام جهانی فوتسال و بعضی دیگر از مسئولان برگزاری این رقابت‌ها دیدار نمود.

ترابیان در خصوص این دیدار اظهار داشت: با توجه به گلایه‌هایی که از مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی داشتیم ملاقات امروز انجام شد. ماریو در این ملاقات ضمن ابراز خرسندی از اینکه سالن تمرین تازه تیم ملی فوتسال موردپسند ما واقع شده است بر رفع مشکلات موجود در امر برگزاری مسابقات جام جهانی تاکید نمود.

وی در ادامه افزود: ما هم ضمن تشکر از حسن توجه مسئولان فیفا و توجه آنها به درخواست ایران تقاضا نمودیم اگر تمایل به حل مشکلات ترافیکی و آمد و رفت تیم‌های شرکت نماینده دارند به جای استفاده از یک ماشین پلیس از چند دستگاه موتور سیکلت برای تسهیل در آمد و شد اتوبوس تیم‌ها استفاده نمایند تا شاید بدین صورت مشکلات به حداقل برسد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال همچنین تصریح نمود: ماریو ضمن استقبال از پیشنهاد ما تاکید نمود که این موضوع را در نشست آتی مسئولان برگزاری مسابقات جهانی مطرح خواهد نمود.

خبر دیگر از اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان اینکه، امروز یکشنبه علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال به همراه “خسوس کاندلاس”، مدیرفنی تیم ملی فوتسال و امیر فراشی، مربی دروازه بان‌های این تیم به سالن “هومارک” شهر بانکوک رفتند و بازی تیم‌های تایلند و اوکراین از گروه اول مسابقات جام جهانی فوتسال را به تماشا نشستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.