رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران: استقبال بی‌نظیر مردم برگرفته از شناخت صحیح نیازهایشان است

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۱:۴۳:۵۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

جشنواره اوقات فراغت تابستانه در منطقه ۱۰؛

بزرگنمایی:  

سید محمد آقامیر، استقبال و مشارکت مردم از برگزاری جشنواره اوقات فراغت تابستانه را بی‌نظیر خواند و آن را دلیلی بر نیازسنجی دقیق مسئولین دانست.
به گزارش خبرنگار وزشی آریا، سیدمحمد آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در این جشنواره‌ها اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی در جشن‌های ماه مبارک شعبان که امسال به صورت منطقه‌ای در حال برگزاری است، کودکان و نوجوانان اوقات خوشی را در کنار خانواده‌های خود سپری می‌کنند.
آقامیر، حضور خانوادگی شهروندان در این جشنواره و پرداختن به تفریح را از جمله نقاط قوت جشنواره تفریحی ـ ورزشی برشمرد و افزود: این امر راهکاری مناسب جهت تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران برگزاری جشنواره ورزشی در مناطق ۲۲گانه را اقدام شایسته‌ای خواند که تا کنون بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر مخاطب را به خود جذب کرده است.
توسعه ورزش همگانی با حضور خانواده‌ها
فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی، ورزشی و هنری قنوت انتظار، برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب جهت ایجاد فضای شاد و توسعه و ترویج ورزش به خصوص ورزش همگانی و حضور خانواده‌ها در کنار یکدیگر دانست و گفت: این برنامه به منظور استقبال از ماه مبارک رمضان و ایجاد نشاط اجتماعی با محوریت خانواده برای گروه‌های سنی مختلف تدارک دیده شده است .
وی با تأکید بر این‌که اجرای این برنامه‌ها سنت‌های قدیمی را احیا می‌کند، خاطرنشان کرد : یکی از آسیب‌هایی که با گسترش تکنولوژی در جامعه شیوع پیدا کرده است، غفلت خانواده‌ها از یکدیگر و محصور شدن آنها در محیط آپارتمان‌ها است. در این راستا با اعمال تدابیر ویژه و اجرای برنامه‌های هنری ، فرهنگی و ورزشی سعی کرده‌ایم تا خانواده‌ها را بیرون از محیط خانه گرد هم آوریم تا بتوانیم بار دیگر سنت‌های حسنه قدیمی را احیا کنیم و خاطرات خوشایندی را برای آنان رقم بزنیم.
وی با اشاره به استقبال پرشور مردم خاطر‌نشان کرد: دستورالعمل اجرای برنامه‌ها با توجه به نیازهای شهروندان فراهم شده و به دلیل استقبال گسترده مردم به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و پاسخگویی مطلوب به نیازهای آنان در صددیم تا برای روزهای آینده برنامه‌های متنوع با کیفیت بهتری اجرا کنیم.
شهروندان منطقه ۱۰ با حضور در بوستان “تهرانی” علاوه بر بهره‌مندی از خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های ورزشی شامل ورزش‌های رزمی، راپل، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، بولینگ و دارت، از دیگر امکانات فراهم شده نظیر برپایی کوچه هنر با آموزش رایگان و عرضه محصولات هنری، برپایی غرفه عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به سؤالات شرعی، برپایی غرفه پزشکی و سلامت همراه با مشاوره پزشکی و انجام تست فشارخون و قندخون، غرفه آموزش شهروندی، غرفه شهریاران جوان و سفره‌خانه سنتی نیز استفاده می‌کنند.
گفتنی است علاوه بر بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ورزشی روزانه به صورت انفرادی و گروهی در رشته‌های طناب‌کشی، هفت‌سنگ، کبدی و پرش با گونی و… که با اهدای جوایزی نیز همراه است اجرای جنگ شبانه با حضور هنرمندان شاخص صدا و سیما از دیگر برنامه‌هایی است که برای استفاده  شهروندان در حاشیه این مراسم  تدارک دیده شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۳۴۳۵۵۳۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.