رئیسی: ملت بزرگ ایران در مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی و فساد حرف برای گفتن دارد

رئیس‌جمهور گفت: ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی و فساد حرف برای گفتن دارد. امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه‌ را که اقتضای این نمایندگی است، بیان کنم.

رئیسی: ملت بزرگ ایران در مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی و فساد حرف برای گفتن دارد

به گزارش ممتاز نیوز، سید ابراهیم رئیسی که در صدر یک هیئت عالی‌رتبه سیاسی ساعتی پیش وارد فرودگاه جان اف. کندی نیویورک شده است، در بدو ورود به خبرنگاران گفت: سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان دارای ظرفیتی است که می‌توان سخن ملت ایران را در آن بیان کرد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد. ما از این فرصت استفاده می‌کنیم که صدای ملت ایران را برسانیم؛ این صدا امروز رساتر از همیشه است؛ چراکه سال گذشته پیروزی بزرگی را در مقابل جنگ شناختی و ترکیبی که دشمن علیه ملت ایران به راه انداخت، پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: دشمن تصور می‌کرد با این تکانه‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی دچار مشکل می‌شود اما دشمن مثل محاسبات گذشته دچار اشتباه محاسباتی شد و ملت ایران در این مبارزه پیروز بیرون آمد. این پیروزی پیام‌های مهمی دارد که باید تبیین شود که ملت بزرگ ایران در حق‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی و فساد حرف برای گفتن دارد. امیدوارم به عنوان نماینده ملت بزرگ ایران آنچه را که اقتضای این نمایندگی است، بیان کنم.

رئیس قوه مجریه با بیان این‌که «سازمان ملل هم باید صدای ملت‌ها باشد نه صدای قدرتمندان» اضافه کرد: انتظار ملت‌ها از سازمان ملل  آن است که سازمان ملل باشد و اگر سازمان دول شد ملت‌ها صدایشان شنیده نمی‌شود. بنای ما این است که صدای ملت‌ها باشیم. سازمان ملل متحد و مجمع عمومی این سازمان دارای ظرفیتی است که می‌توان سخن ملت ایران را در آن بیان کرد و سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کرد.

انتهای پیام/


ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.