رئیس مجلس خواستار شد؛ حل زیربنایی چالش های صنعت خودرو کشور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

رئیس مجلس خواستار شد؛ حل زیربنایی چالش های صنعت خودرو کشور

رئیس مجلس خواستار شد؛
حل زیربنایی چالش های صنعت خودرو کشور

پرشین خودرو: رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار حفظ حساسیت‌های نیروی انتظامی در زمینه کیفیت خودروهای موجود در بازار کشور شد‌.

به گزارش ممتازنیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب گفت: حساسیت نیروی انتظامی باید به حساسیت دولت در زمینه کیفیت خودروهای تولیدی کشور تبدیل شود.
وی که در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی سخن می گفت، با تاکید بر لزوم ایجاد فضای رقابتی در تولید خودرو در کشور اظهار داشت: به رغم سابقه چند دهه‌ای در تولید خودرو در ایران، پیشرفت‌هایمان در این زمینه به دلیل عدم وجود رقابت متناسب نبوده و مردم کشورمان حلاوتی را که باید، در این زمینه نچشیده‌اند و این یک نقص مهم است که باید از زیربنا حل شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت راه‌های کشور، خواستار بهبود وضعیت راه‌ها شد و گفت: در زمینه حمل و نقل ریلی که یک حمل و نقل ایمن محسوب می‌شود در کشورمان عقب‌افتادگی‌هایی داریم که باید با سرمایه‌گذاری بیشتر جبران شود.
وی در این بازدید با تاکید بر لزوم توجه به تولید ملی، خاطرنشان کرد: تا زمانی که تولید ملی در کشور فعال نشود، نمی‌توان به حل مشکل اشتغال امید بست.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.