پیگیری وضعیت صنعت خودرو و بررسی مشکلات در مجلس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت خودرو در شرایط کنونی بیش از هر وقتی نیاز به حمایت و توجه دارد و جلساتی در کمیسیون برای بررسی چالش های این حوزه تشکیل می شود.

غلام محمد زارعی در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان این مطلب افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس طی ماه های قبل جلساتی با مدیران عامل شرکت های خودروسازی و مسئولان مرتبط در خصوص وضعیت کنونی این صنعت داشته و مشکلات تولیدکنندگان را مورد بررسی و بحث قرار داده است.

وی با بیان اینکه صنعت خودروی کشور صنعت اشتغالزایی محسوب می شود اظهار داشت: با توجه به مشکلات متعدد مالی خودروسازان این بخش بیش از هر وقت دیگری به حمایت و رسیدگی نیاز دارند.

زارعی افزود: در همین جهت پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به خودروسازان بزرگ کشور مطرح شد که تاکنون به طور کامل اجرایی نشده و نمایندگان مجلس پیگیر آن می باشند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح نمود: همچنین از سویی دیگر رضایت مصرف نماینده از قیمت و کیفیت محصولات نیز اهیمت ویژه ای دارد که در این خصوص نیز نمایندگان مجلس خواستار و پیگیر اجرای کامل استانداردها در حوزه صنعت خودرو می باشند.

وی خاطرنشان نمود: برای پیگیری این امور در هفته های آینده نیز جلساتی با خودروسازان و مسئولان وزارت صنعت در کمیسیون صنایع طی هفته های آینده برگزار می شود./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.