رانندگان وسایل نقلیه عمومی بخوانند

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 رانندگان وسایل نقلیه عمومی بخوانند

رانندگان وسایل نقلیه عمومی بخوانند

ممتازنیوز: دبیر کمیته کمیسیون ماده ۱۲ دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل ‎و نقل جاده‎ای گفت: رانندگان وسیله نقلیه عمومی بیش از ۹ ساعت در یک شبانه‎روز نباید رانندگی کنند و لازم است برای مسافت‎های طولانی راننده کمکی همراه داشته باشند.

به گزارش ممتازنیوز، ناظرین در جلسه توجیهی آیین‎نامه اجرایی تبصره یک ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در اداره کل حمل ‎و نقل و پایانه‎های استان لرستان برگزار شد، اظهار کرد: حمل ‎و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر باید فقط از طریق شرکت‎ها و مؤسساتی که پروانه فعالیت مجاز و معتبر از سازمان راهداری را دارند انجام شود.
وی تأکید کرد: مطابق ماده ۱۳ آیین‎نامه موصوف، برای بار اول کمیسیون تذکر کتبی می دهد و بار دوم یک تا پنج میلیون تومان جریمه نقدی و برای بار سوم پروانه فعالیت شرکت از یک ماه یا یک سال لغو می‌شود. در مرتبه چهارم نیز پروانه فعالیت شرکت‎های متخلف به صورت دائم لغو می‎شود.
به گزارش ایسنا، ناظرین افزود: شرکت و مؤسسات باری و مسافری باید تجهیزات مهار بار متناسب، کپسول آتش‎نشانی آماده به کار، دستگاه سرعت‎سنج، لاستیک‎های عاج‌دار و قابل قبول و زنجیر چرخ در صورت لزوم را داشته باشند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.